לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even Rocks can Crumble


דף ישן ומלוכלך

Avatarכינוי:  הקלד כינוי כאן

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

יום 6 ללא קנאביס


קשה לי מאוד.

 

הרבה לחצים מהיומיום מראים אותותם כבר מספר ימים והלב לא רגוע.

אין דבר להשקיט את הלחצים האלו בחזה והימים מתארכים באופן שהוא כמעט בלתי נסבל.

 

ובחיובי יותר,

המחשבות שלי צלולות יותר ומפוקסות יותר.

 

אני זוכר יותר בצלילות אירועים מהיום שעבר.

 

מצבי הנפשי מאוד מעורער.

 

זהו לכרגע..

מורגן

נכתב על ידי הקלד כינוי כאן , 17/3/2019 15:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפרקטיקה של המעבר.

מה אנחנו רוצים להעביר איתנו כנוסעים לחו"ל?

ספרים וקומיקסים.

פסלים ותמונות אומנותיות.

בגדים

נינטדו סוויץ' והארד דיסקים.

ווייפורייזור ומוצרים נלווים.

 

וכמובן, ריבה.

 

 

אני נורא מפחד מהאשפרות הזו, של לעבור לחו"ל. 

אני נורא מפחד לעזוב את הקרקע היציבה הזו שלמדתי לקרוא לה בית.

אבל אולי באמת הדבר הכי חכם לעשות במצב הנוכחי זה פשוט לקחת את עצמנו, לקום וללכת.

לברוח לאבא ולסיים עם הסאגה הנוראית הזו של הבדידות הקשה והארוכה הזו.

אולי הגיע הזמן לחזור לחיק עמי.

 

מורגן.

נכתב על ידי הקלד כינוי כאן , 16/3/2019 13:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,847
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקלד כינוי כאן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקלד כינוי כאן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)