לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 480138952 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פוסטתמונות[:


זה תמונות דיי ישנות [לפני חודש חודשיים], אבל דיי יפות לפחות ככה נראה לי [:

 

הן צולמו יום או יומיים אחרי יום ההולדת של אנה פופה [יום הולדת 15 נראה לי ^^ חיחו]

 

קיצר הנה הן [:     :>

 

אני ומריה [לא ערוך]

 

 

אני ומריה [ערוך- איזה שקס'ע היא לא???? חחח]

 

אני [גם ערוך] איזה פרצוף תחת יצא לי כאן ^^

 

חח אהבתי! אני נראת כמו סבתא!!!!!

 

 

כריסה, אני ופופה =]]]] [זה ערוך- מחקתי חצ'קונים קצת חיחי]

 

ליזה, כריסה ופופקה =]]

 

[עריכה ^^- 23.10.08]

ולסיום הסקס'ע שלי ^^

[אני לא צילמתי אבל ערכתי ^^]


 








זהו XDDD

בה ביי  [:

 

נ.ב. התגיבו?

ארינה,

יש לה פיצולי אישות רבים

נכתב על ידי , 22/10/2008 15:13  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My cats [:


לחתולים שלי קוראים קוצ'יה וצונאמי [שמות קלאסיים ביותר ^^]

צונאמי הוא ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש זקנצ'יק [בן 15 בערך] והוא החתול הכי אלגנטי בעולם אני לא צוחקת!!!

 

קוצ'יה היא החתולה הכי שתלטנית בעולם אפילו הכלבים שלי מפחדים ממנה! והכלבים שלי הם לא פינצ'רים או משהו הם כלבי רועה [כלב קווקזי וכלב לברדור]

 

טוב יותר מדי פירוטים על החתולים שלי... התמונות "ביקרו" בפוטושופ לקצת תיקונים אבל יצאו בסך הכל תמונות מעלות לדעתי [:

 

יאללה להגיב (:

 

קוצ'יה

צונאמי:

יאללה להגיב [?]

 

ארינה,

עם בעלי החיים

נכתב על ידי , 15/10/2008 09:35   בקטגוריות בעלי חיים, תצלומים, חיות מחמד  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תצלום פרופיל [אני] דעתכם ???


כל הזכויות שמורות לארינה!!!כל הזכויות שמורות לארינה!!! הסבר:

התמונה הראשונה היא התמונה המקורית [והיא ללא כל פוטושופ!!!]

התמונה השניה היא תחריט נחושת כלומר.... התמונה הראשונה הפכה לתמונה על נחושת, אשר התמונה הוטבע בתוך הנחושת.

את התהליך אני לא יכולה לפרט כי זה סוד עבודה...

אבל מה שאני יכולה להגיד זה שזה יוצא ממש ממש מדויק ונחמד לעין ואשר לתלות את זה על הקיר ללא כל בושה ^^"

התהליך הזה נקרא: Photogravure או Aquatint

 

מה דעתכם???

 

ארינה

נכתב על ידי , 1/10/2008 12:54   בקטגוריות צילום פנים, צילום תיעודי  
148 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,314
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArinkaPhoto אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArinkaPhoto ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)