לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאת שלא סגורה על עצמה.



כינוי:  המתוסבכת (ע"ר)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


התפרצת עליי כמו שבחיים לא התפרצו עליי.

בכיתי כמו שמעולם לא בכיתי.

אמרת כמו שבחיים לא אמרת.

רעדתי כמו שמעולם לא רעדתי.

פחדתי כמו שבחיים לא פחדתי.

ועדיין.

ועכשיו, אחרי חצי שעה נרגעת, נכנסת עם החיוך הזה שלך,

בלי לדפוק בדלת אפילו.

התנצלת ואמרת לי 'תעשי מה שאת רוצה.'

צעקתי עלייך ואמרת לך לעוף ממני, ולא להתקרב אליי.

ואתה..זה בכלל לא מזיז לך.

הרי זה ברור מאליו שתוך יומיים אסלח לך, והכל יחזור לקדמותו.

אתה תמיד דואג לחפש דווקא אותי, ולצעוק עליי, ולדכא כל דבר שעוד חיי ונושם בי.

אתה בן אדם מופנם, תמיד מפנים, אבל כשמגיע הבום-

אני חוטפת הכל.

לחשתי לך שלא תצעק, בבקשה, ואתה..כאילו כלום.

צעקת כאילו אין מחר.

צעקת כאילו באמת עשיתי משהו.

ולא עשיתי כלום.

ואחר כך, ההתנצלות הכל כך צפוייה הזאת,

כאילו זה ברור מאליו שהכל יחזור לקדמותו.

 

ותמיד אתם מתייפיפים אחר כך,

ומתפלאים למה אני כזאת סגורה, ומופנמת, ואטומה,

וצועקת, ושותקת, ובוכה, ומחייכת, למרות שלא טוב לי.

ולמה החיבור שלי עם אנשים לא טוב,

ולמה אני כל כך לא חברותית,

ולמה אני אוהבת להסתגר בבית,

ולמה הבטחון והדימוי העצמי שלי כל כך נמוך.

והכל בגללכם. הכל.

תאשימו רק את עצמכם באיך שאני נראת היום. ובאיך שזה יחריף בעתיד,

עם כל יום שעובר.

נכתב על ידי המתוסבכת (ע"ר) , 13/4/2009 23:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתוסבכת (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתוסבכת (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)