לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Biggest Shit In The History Of The BlaBla


קקי בשרימפס זה לא משחק ילדים!

כינוי:  דור החמוד.

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2010

היי


אני אוהב להתווכח עם עדי ולגרום לה לרצות להתפשר.
אני רוצה להיכנס ללאב מי, להכיר אנשים למטרת האהבה.
כי עם עדי, זה מסובך, אנחנו מתווכחים... למטרת מלחמה, לא אהבה.
ואתם מבינים, יו נואו, אני בנאדם של אהבה ושלום. מה פתאום שאני אתווכח ואגרום לאנשים לרצות להתפשר?!
הכי לא אני...

אז, אני דור.
יש מעוניינות? אני פתוח גם למעוניינים.

דור החמוד
נכתב על ידי דור החמוד. , 4/6/2010 21:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shmock ב-14/5/2018 17:06
 





2,018
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדור החמוד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דור החמוד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)