לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Prisoner Of My Own Device



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

קלוריות


אתמול-


בוקר- פריכית עם דבש- 53


צהריים-סלט עם קצת טחינה 100


ערב- אורז עם רוטב וסלט 300


סכ"ה 453


 


היום-


 


בוקר- X


צהריים- בעבודה... ירקות בתנור וכמה ביסים מפסטה... 300?


ערב-


 


 


 


בואי תנסי לסתום את הפה הענקי שלך לרגע


פעם אני הייתי רזה והרגשתי נוח בין חברותי הדקיקות אך לא יותר. בא לי להיות עור ועצמות בא לי לא להיות











נכתב על ידי , 1/9/2013 08:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,773

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThinKerbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ThinKerbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)