לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.:Me And My Merror:.

בכל ספר יש כישרון רב המרכיב את התוכן אך לא בכל כישרון יש ספר שיתאר אותו (מנהלת הבלוג).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

הוא אמר לי | מאוהבת


שלום לכולם.

שתי קטעי כתיבה.

קריאה מהנה ומועילה.

 img373/7973/43604540ca1.gif

הוא אמר לי

 

ערב,קר וגשם מתחיל לטפטף.שיערי הסבוך נרטב ומתחיל להדבק על עור פניי וידיי.

ערב יום כיפור.מכוניות לא נוסעות,ילדים משתובבים עם אופניים בכיכרות ואני לבד.

יושבת,שלווה מביטה אל כוכבי השמיים,נרעדת מעט אך נהנת מהשקט שהטבע סיפק לי.

עצים גדולים ועבותים בפארק,ליד הספסל שבו התיישבתי בנינוחות.

"שיו!" משהו קוטע את השקט והרוגע.'שיו' היה כינוי החיבה שלי. שנאתי אותו,הוא היה אידיוטי בצורה מוגזמת אך רק לאנשים שאני אוהבת במיוחד אני מרשה,ככה זה אני מתרכחת בקלות.

אני מסיטה את המבט לצד,ליבי נדקר וכואב לי להסתכל. זה היה הוא,החבר הכי טוב שלי שהערצתי,הלכתי אחריון בעיניים עצומות מבלי חשש ליפול והוא אכזב אותי בלשון המעטה.

משקר,כולם מאמינים לו,משחק פני תמים ומדאיג את כולם לשוו.

איך אדם יכול להיות כל כך רע?תהיתי כשהבטתי בו.אני יודעת מה קרה אחרי שסיפרתי לו מה אני חושבת עליו,שמועות על שיחה אכזרית חושפגעתי בו התפשטו בכל מקום,למרות היותי בכיתה ט' עשו עליי חרם.

כמה ילדותי,כמה מטופש,מעריציו הקבועים והרבים מחרימים אותי ופוגעים בי.

לב של קרח זה נתן לי ובמהרה הקשר פסק.

"שיו?"הוא שאל. קמתי מהספסל.

"מרון?"שאלתי,מעט המומה.

הוא התקרב אליי,מתחיל לחבק אותי כמו פעם."זוז"אמרתי לו בשקט אך בכעס.הוא התרחק מבט מפוחד על פניו.

"מה קרה?"הוא שאל המום."אל תשחק אותה תמים."סיננתי.

"סליחה,יום כיפור באתי להחזיר את הקשר שלנו לפעם."הוא חייך אליי,אך לא זה לא יעבוד עלי.

"מצטערת,אך את הסליחה הזו היית אמור לבקש מזמן.וגם אז ספק אם הייתי סולחת."אמרתי לו,קולי שבור מעט ועצב על פניי.

לקחתי את התיק מהספסל,התרוממתי,הבטתי עמוק לתוך עיניו וצעדתי,מהר העיקר ללכת הרחק ממנו.

'סליחה' הוא אמר לי אך מעולם לא אמרתי 'סלחתי' לו.

 

אני מחוברת לקטע הזה מאוד.ואני מניחה שזה מתאים ליום כיפור פחות או יותר..גזר דין או לא גזר דין-מבקשים סליחה.

ויש דברים בלתי נסלחים כמו משהו שקרה לי.אמרתי שסלחתי לה אך מעולם לא באמת התכוונתי לזה.

img373/7973/43604540ca1.gif

 

מאוהבת

היא הסתכלה לעברו,מחייכת ומשתדלת להראות כמה שיותר טוב.היא מתחה את הטייץ השחור,סידרה את הטוניקה הלבנה והדקה את הקוקו."דניאל?"היא קראה לעברו.'את יפה,את נראית מעולה' היא עודדה את עצמה שוב ושוב."הא!שלום!"הוא אמר ושילב יד עם חברתו הטובה ביותר,אלינה. 'מה חשבת לעצמך?!יש לו חברה ויש לו ידידה הכי טובה. הוא מוקף ביפייפיות בדיוק כמוהו' הא חשבה בעצב ושקעה בדיכאון.

סוף היום הגיע,אלינה והיא צעדו לעבר תחנת האוטובוס.הם עלו לאוטובוס התיישבו אחת ליד השנייה והחלו לדבר."דניאל ויובל חזרו"היא אמרה לי בחיוך משביע רצון."יובל?זאת עם השיער המתולתל והארוך?"היא שאלה."כן.זאת היפה"היא אמרה."
היא באמת יפה" חייכתי חיוך מזוייף."אני שכנעתי אותו להסכים."היא הביעה גאווה.

"כל הכבוד לך!"היא צחקה בטיפשות,היא נשמעה אמיתית."אבל האמת הוא בכלל אוהב מישהי אחרת."היא אמרה באנחה."באמת?"היא שאלה בעיניים גדולות ומבריקות."כן"ענתה אלינה בעודה מתעסקת עם שיערה השחור.

"היא במקיף?בשכבה?בצופים?בכיתה ז'5?"היא שאלה בהתלהבות."כן היא במקיף,כן היא בשכבה אבל אני לא יכולה להגיד יותר."היא אמרה לי,מצטערת.

"אה טוב.תודה!"היא אמרה,ירדה מהאוטובוס ומשפילה מבט.לחייה היו וורודות וחמות,דמעות קרירות החלו לרדת לה,הן הרטיבו את פניה הסמוקים.

"לעזאזל,התאהבת."

היא מלמלה,נכנסה לחדרה ושקעה במחשבות על העתיד הוורוד.

 

זהו..

זה די קשור למשהו שעובר עליי עכשיו.

אני שקופה מדי.

img373/7973/43604540ca1.gif

תודה רבה על הקריאה,גמר חתימה טובה.

 img401/98/84310944yv8.gif

נכתב על ידי Miss Lolala , 7/10/2008 20:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון.


פוסט ראשון.

img373/7973/43604540ca1.gif

שלום לכולם img381/3272/27443702rs1.gif

     זהו פוסט ראשון בבלוג שלי.

                                                       בלוג זה הוא בלוג סיפורים,מחזות,שירים,דיונים,טקסטים,וכל מה שיעלה בדעתכם ודעתי.

אני פתחתי כבר עשרות בלוגים כאלה אבל אף אחד מהם לא הצליח.

אני מקווה שהפעם מזלי יתמזל ושתהיו חלק מהבלוג,תגיבו ונהנה יחדיו מחוויות ונתיידד~

כיוון שאומרים שנאי מעצבת יפה [את העיצוב הנוכחי הכנתי אני]..אם תראה התלהבות וביקוש אולי אפתח מפעל הזמנות-

אך ורק בשבילכם 3>.

אז מה צפוי לנו בעתיד?

בעיקר סיפור בהמשכים,אני כרגע עובדת עליו ובגלל שאני רוצה שהקריאה תהיה מעניינת ובלתי צפויה אשאיר את ההפתעות לאחר כך

כמובן שגם יהיו סיפורי הרשמה לשם ההנאה והאתגר.

יהיו תחרויות סיפורים,מבצעונים,שירים,מחזות שאכתוב וכמובן

כל האהבה שלי אליכם

המנויים כמובן יקבלו מתנות רבות ושוות כמו שמיילי ישראבלוג יחודיים שיקבלו רק הם,הזדמנות אישית וראשונה לקרוא לפני כולם וכמובן קשר טוב

אז את תחליטו לבד.

מקווה שתהנו מהעיצוב הנוכחי שהשקעתי בו הרבה והכל עבורכם

ועוד משהו אחרון וחביב.

אבקש לא להעתיק את המשפט שכתוב בכותרת.

זה משפט ייחודי שלי,שהשקעתי עליו מחשבה ובלבד שהוא יתאים לי לכם ובכלל.

ואם מישהו לוקח אז קרדיט+לינקוק

סך הכל מאחלת לכם את הכי טוב בעולם.

img373/7973/43604540ca1.gif
3>.

img401/98/84310944yv8.gif

נכתב על ידי Miss Lolala , 3/10/2008 18:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Miss Lolala

בת: 28

MSN:  NON

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Lolala אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Lolala ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)