לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מנומשת.


המנומשת- מדברת אל העולם.

כינוי:  נמשים, נמשים, נמשים.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

פתיחה מחודשת.


מי שיודע או לא, אז הבלוג היה סגור לתקופה די ארוכה.

התבגרתי, חשבתי קצת, והחלטתי להחזיר את הבלוג. כאנונימי.

אני יספר על מה שעבר עליי בפוסט אחר, אני מפנה את הפוסט הזה לדבר חשוב הרבה יותר.

זהו סיפור אשר עבר מאוזן לאוזן.

 

פעם אחת הגיע אישה ענייה לרב ובכתה לו:

הבית שלי מכוער, הכל שבור.

הילדים שלי הם ילדים רעים, הם מעצבנים אותי בכל הזדמנות אפשרית.

אין לי בכלל בגדים. הבגדים היחידים שיש לי הם בלויים וקרועים.

והאוכל שיש לי בבית? בכלל לא טעים.

 

הרב צייר לה את זה על דף:


הוא שאל אותה מה היא רואה.

מה היא ענתה? נקודה שחורה, כמובן.

הרב אומר לה: זו הסיבה שלא מושלם לך בחיים. שום דבר לא יספק אותך.

היא שאלה אותו למה?

והרב ענה: לפנייך דף- כולו לבן- הדברים הטובים, ונקודה שחורה קטנה- הדבר הרע היחיד.

רק את הרע ראית. מה עם כל הדברים הטובים?

 

יש לך בגדים קרועים אומנם- אבל יש לך בגדים.

יש לך בית מכוער ושבור- אבל יש לך בית.

יש לך ילדים רעים- אבל יש לך ילדים.

האוכל שיש לך לא טעים- אבל לפחות יש לך אוכל.

 

 

שיפור ששמעתי, אם מוסר השכל.

מקווה שהבנתם.

אשמח אם תמליצו עליו, חשוב לי שכל קהילת ישרא-בלוג תדע על סיפור זה.

המנומשת.

נכתב על ידי נמשים, נמשים, נמשים. , 26/1/2009 19:29  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסיכונת :)(: ב-7/4/2009 07:56
 





1,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשים, נמשים, נמשים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשים, נמשים, נמשים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)