לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Milki


שאלה: מה הקשר בין מילקי להארי פוטר? תשובה: כשנגמרת עונת הקרמבו, המילקי הופך להיות הממתק המועדף על דמבלדור :)

Avatarכינוי: 

בת: 26



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

פוסט חדש ! O:


יו, עבר מלאמלאמלא זמן מאז הפוסט האחרון. אני מתפלאת על עצמי XD

זה לא ממש פוסט תוכן כי אני לא רוצה לכתוב שטויות ולהגיד שזה פוסט תוכן בגלל שהוא ארוך ואין לי שום דבר מוכן, סו..

היום זה לא פוסט תוכן P:

יש לו שני חלקים- בראשון פוסט קצר, והשני הוא חלק בו אתם עונים על מעיין ראיון. אשמח מאוד אם תענו, בשביל הפוסט ובשבילי.

קריאה מהנה 8D

בזמן האחרון, זה אומר בחודש(!) האחרון, יש לי הרגשה שמשהו קורה להארי פוטר.

פתאום, כל הבלוגים, הסיפורים, והאנשים שפירסמו דברים שקשורים אליו או פתחו בלוג בנושא הפסיקו לעשות את זה, כל אחד מסיבה אחרת.

אני קוראת אליכם, אוהבי הארי פוטר היקרים שלי:

העירו את הארי פוטר בחזרה לחיים!

אתם מכירים מישהו שמכור לה"פ? הכירו לו את עולם הפאנפיקים ועזרו לו להקים בלוג בנושא!

אתם חשבתם כבר כמה זמן להשאיל את הספר הראשון? אתם עכשיו קמים מהכיסא והולכים לספרייה.  בשבילכם, טרס מי ;)

קראתם הארי פוטר ועוד אין לכם בלוג? חה! לפתיחת בלוג חדש. תלחצו שם, פיפל D:

אני לא אומרת את זה בשבילי. זה בשבילכם. אני לא טוענת שהספר באמת עושה קסמים ונפלאות, אבל אני לא יכולה שלא להגיד שהספר שינה לי הרבה דברים בחיים.

הכרתי עוד אוהבי הארי פוטר, למדתי על כתיבת הפאנפיקים, ובסופו של דבר אף כתבתי את הסיפור המקורי הראשון שלי ואני כבר בשני!

בסופה של שרשרת מאוד (מאוד) ארוכה, הארי פוטר עוד יכול להביא לי פרנסה ^_^

אבל בעיקר- הרבה כיף (:

ושוב, שלא תבינו אותי לא נכון- תקראו עוד ספרים, זה מומלץ מאוד, תתכתבו ותתעדכנו בקשר לסדרות וסרטים חדשים, אין לי בעיה אם זה- פשוט תיזכרו תמיד את הארי פוטר הממושקף. אולי קרצף לא יוריד את הכתם מהחולצה החדשה, אבל הארי פוטר לפעמים מסוגל לעשות קסמים. D:

בעקבות החלק הראשון, החלטתי שאשמח מאוד לשמוע על כמה דברים שקרו לכם בעקבות הארי פוטר. אם קוראי הארי פוטר שקוראים בבלוג יוכלו למלא את השאלון ולשלוח בתגובה אני מאוד אשמח. התגובות ייתפרסמו פה,

בצירוף קישור לבלוג שלכם (אם יש):

 

כמה פעמים קראת את הספרים?:

מתי קראת את הספר הראשון?:

האם הכרת מישהו שהתחברת אליו והתחברת איתו בעקבות קריאת הספרים ועיסוק בעולם הארי פוטר?:

מה לדעתך גורם להארי פוטר להיות כל כך מיוחד?:

למי היית ממליץ לקרוא את הסדרה (טיפשים, מגונדרים, מקובלים...):

האם אתה חושב שבצורה כלשהי הארי פוטר שינה חלק ניכר בחייך?:

מה אתם חושבים?

אני צודקת או אולי דווקא ממש לא?

ומה אתם הולכים לעשות בעקבות הפוסט?

האם תענו על השאלון? (אני מקווה שכן ^^")

אשמח לשמוע (:

אגב. המירוץ שדה היה מפגר. אני כל כך שמחה שלא הלכתי XD

לשירה: תודה רבה שאת לא מנדנדת לי בקשר לעיצוב! הוא כבר לקראת הסוף, אני פשוט חסרת זמן.

נכתב על ידי , 10/11/2009 15:25  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,345

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI love smiley =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I love smiley =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)