לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  נעה?!

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


הדברים האלה שלא משתנים הם אלה שמחזיקים אותי גם כשאני עומדת על הקצה, מתנדנדת בין תהום עמוקה לתחושת התעלות מופלאת.

הזמן עובר כל כך מהר שלפעמים אני לא מצליחה לתפוס את הרגע. אני מנסה להחזיק בהכל ולא לשחרר, לרצות ולספק ולהספיק, אבל זה לא עובד. ככל שאאחוז יותר כך אפספס יותר.

החוטים חלקלקים וקצרים מדי והזמן קצר מדי ואני מנסה להחזיק חזק מדי ולא לשחרר.

זה עולה לי ביוקר. מעמסה נפשית גדולה מדי, אבנים על הלב, התפרקויות, you name it.

איך אפשר שלא?

אני צריכה משהו חזק ויציב בחיים שלי. אני צריכה גב נפשי ופיזי. שאני אדע שיהיה שם תמיד, בכל מצב, בכל זמן, בכל סיטואציה.

כי כרגע זו רק אני שנמצאת שם תמיד. ויש זמנים, והם רבים מדי, שאני לא מסוגלת להחזיק את עצמי. שאני צריכה להרים את החתיכות השבורות ואת הלב הכואב לגמרי לבדי. וזה מתיש. זה מצליח. אבל זה מתיש. וגם מספק.

יותר מתיש ממספק.

 

ועכשיו מאוחר, ואני צריכה ללכת לישון.

לילה טוב, עולם.

"לילה טוב, נעה."

נכתב על ידי נעה?! , 20/11/2010 23:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור-lhi ב-4/12/2010 22:22
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעה?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעה?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)