לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפוור עלל האחיים-האחים ג’’ונאס בישראל



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פרק 1 -האחים ג'ונאס בישראל


ההורים שלי הביאו כסף לאחים ג'ונאס

שיבואו לישראל בשבילי =]

והאחים הסכימו !

אני לא ידעתי כלום מזה .

האחים היו במלון באשקלון..

ההורים שלי החליטו שהגיע הזמן

שאני ידע שהם פה

אז ההורים שלי התחילו לשאול אותי שאלות:

''תגידי הם מופיעים בישראל?''

''את יודעת אם הם בישראל?''

ועל כל השאלות עניתי לא

ואז יום אחד שחזרתי מהבי''ס

אני הולכת לחדר שלי ורואה מכתב שכתוב באנגלית:

Hey Girl !

This is Jonas Brothers

If you don’t believe

So seek us in the house

J.B

זה אומר:

היי ילדה !

זה האחים ג'ונאס

אם את לא מאמינה

אז תחפשי אותנו בבית

[הראשי תיבות של האחים ג'ונאס באנגלית]

אני התחלתי לחפש ולא מצאתי

אחרי עוד יום שחזרתי מהבי''ס

היה כתוב :

[אני כותבת בעברית]

היי

לא מצאת אותנו?

תשאלי את ההורים שלך !

חיכיתי שההורים שלי יחזרו מהעבודה

הם חזרו ואני שאלתי אותם:

אני:''אבא תגיד לי למה היה לי מכתב על המיטה?''

אבא:''על מה את מדברת?''

אני:''אתה יודע טוב מאוד למה כתוב שהאחים ג'ונאס בישראל?''

אבא:''בטח אח שלך עבד עלייך!''

אני צועקת לאח שלי שיבוא..

אני:''תגיד לי משעמם לך בחיים?''

אח שלי:''מה את רוצה?''

אני:''מה הקטע של המכתב?!''

אח שלי:''מה את האמנת?!''

אני הרבצתי לו

והוא החזיר לי =]

ואז אחרי איזה חודשיים..

פתאום אני נכנסת לאינטרנט

אני רואה איזה כתבה אחת על האחים

ואני רואה שכתוב:

''האחים ג'ונאס הגיעו לישראל הם נמצאים במלון באשקלון.''

ואני בהלם :0

אני לא מאמינה

ואז ראיתי עוד הפעם את השם של המלון

ואני רצתי למלון הזה

ואומרים לי:

עובד מלון:''אין אף אחד בשם הזה''

אני:''אתה רציני איתי?!''

עובד מלון:''כן.''

קווין ג'ו וניק יורדים מהמטוס

ומגיעים לאשקלון..

אני בבית ספר לומדת =[

והם נכנסים לי לבית מסתכלים לי על הבית ומתחילים לדבר..

הם שואלים את ההורים שלי:

קווין:''מתי היא באה?''

אמא:''ב-12:45 או 13:00 בגלל האוטובוס .''

ואז קווין ניק וג'ו מתחילים לדבר לבד

קווין:''תגידו איפה יושנים?''

ג'ו:''אני לא יודע .''

ניק:''בואו נלך לראות את החדר שלה..''

הם נכנסים לי לחדר

ורואים את המערכת שאני עיצבתי עם תמונות שלהם

וגם את הדלת שלי עם תמונה של Camp Rock

והם מתחילים לצחוק:

קווין:''וואו איזה תמונה!''

ג'ו:''חח איך יצאתי..''

ניק:הנה הילדה [בתמונה]''

קווין ג'ו & ניק:''חמודה =]''

ואז ההורים שלי אומרים להם תתחבאו

כי כבר 13:00 ואני התקשרתי אליהם ואמרתי

שהלכתי רגע לסופר לקנות גלידה ואני מסיימת

ואני בדיוק סיימתי את הגלידה..

אני עולה במעלית..

בנתיים:

קווין ג'ו וניק מתחבאים איפשהוא בבית..

אני מגיעה לבית מוציאה את המפתח ונכנסת

בנתיים הבנים רואים אותי ולא אומרים כלום

רק ניק מחייך ומסתכל עליי

פתאום אני מתקרבת רואה אותם ו..

 

 

נכתב על ידי , 4/10/2008 15:46  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

ICQ: 443916633 




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעווותתתייי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעווותתתייי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)