לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~My Blog || My Ruls ||My Friends ||My Love ~


Diamonds are girls best friends ^.^

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 364272326 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


 

אנשים הפעם זה אחד הפוסטים העצובים התולדות הבלוג.

עוד מעט 2009 ואני חייה בפחד איך החיים יכולים להמשיך כשהכול נהרס מת

למשל המלחמה ברצועת עזה הם תפסו אותנו בלי ראש ממשלה נורמאלי במצב שאסור היה לנו להרשות לו לקרות כל הריבים בארץ על כן אנס אותה לא אנס אותה נתנו להם צ'אנס הם לא כאלה סתומים אז בבקשה מתו כבר 200 איש ואנחנו זכוכים לממשלה נורמאלית איך לעזעזל אפשר להוליד ילדים לעולם כזה???

ועוד נושא שאמור להיות נורא חשוב לכול תלמידי שבח מופת מז' עד יד'  העירריה ה*** של תל אביב שוקלת לסגור אותנו את הבית השני שלנו למרות כל הקשיים אנחנו מאוד מחוברים עליו ואני יהיה אבודה עם יסגרו אותו למרות הלקום ב6 בבוקר הנסיעה המורים השיעורים אורך יום הלימודים אבל עם העירייה המסריחה הזאת רוצים למעוך להרוס את מערכת החינוך שיסגרו אבל התלמידים לא יושבים בשקט הכינו עצומה יש 33 חתימות תעזרו ותחתמו:

http://www.atzuma.co.il/petition/emilia22/1

אפילו בזמן האחרון הקטע של השחור האדום חזק הגולגולות?

האם זה באמת סוף העולם?ואם כן אנחנו נורא מפגרים שעשינו את זה אין לנו את מי להאשים רק את עצמנו

 פיס & לאב

נכתב על ידי , 28/12/2008 21:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



|||חלום מוזר|||


 

היום בלילה היה לי חלום נורא מוזר חלמתי שאני ורג הולכות ביוספטל ופתאום בא אלי איזה סבא קבצן אחד 

והיה לי מעיל כז יקר ורג החזיקה אותו.והאי התחיל לצחוק בצורה מפחידה והסתכל על המעיל שליואז רג נבהלה זרקה את המעיל וברחה ואני שמתי לב שהסבא הזה פתאום הופך לערס ורץ לקחת את המעיל ואז באה חברה שלי אנה קוליגין ולוקחת ממנו את המעיל ושתינו רצות ומגיעות לפניה לחניה מתחת לבית שלי//יש אצלי שתי כניסות אחת בחניה ואחת מהרחוב עצמו\\ אנה שרצה לפני פונה לחנייה והערס שם מתחיל לצעוק "מה חשבתם שאני לא יגיע אלים אני יהרוג אתכם עם לא תתינו לי את המעיל ואני שמעתי את זה וברחתי לכיניסה מהרחוב נכנסתי לבניין וז ראיתי אותו מרביץ לה ואז התעוררתי ולא האמנתי שזה חלום ואז קלטתי שזה היה סתם חלם מפגר!!!

נכתב על ידי , 28/12/2008 11:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

סוף סוף כל -כך חיכיתי לחופש הזה והנה עוד 3 ימים הוא נגמר וזה נורא קצת,

 יש לי עוד מלא דברים לעשות כמו שיעורים להתכונן למבחנים

ככה זה זה הבעיה עם הבית ספר שלנו אין חופש.

 אפילו בחופש הגדול עבודות קיץ גדולות שדואגות שלא יהיה לנו משעמם

ררר....

 

עכשיו לנושא אחר מי שלא שם לב היום כבר ה-27 לדצמבר עוד 4 ימים תחילת השנה האזרחית מי שמעוניין אני אישית חוגגת

אתמול קישתתי את העץ הענק והיפיפה שלנו .

קניתי כבר מתנה לסבתא ולסבא-סט אמבטיה.

 כי הם לא מזמן עברו דירה והם מתלוננים שהם צריכים כזה אבל הוא מאוד יפה מאוד ועלה 60 ש"ח.

לאמא ולאבא קניתי שעון ענקי לקיר ממש יפה -160 ש"ח

סבתא שלי קנתה לנו שור //כי 2009 היא שנת השור\\מאיזה שהוא חומר שדומה לזכוכית והוא מחליף צבעים

ולדודים שלי סבתא שלי קנתה גם שור מזכוכית עם קרניים רגלים וזנב בצבע חום.

אני לא יכולה לחכות!!!

לחנוכה קיבלתי  כסף 100 מההורים ו50 מסבתא

אני יודעת שכנראה הרוב שמע את זה אבל אני פשוט אוהבת את השיר הזה:

 

פיס&לאב

נכתב על ידי , 27/12/2008 08:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



|||טיוליול||


 

 

זמן האחרון קצת הזנחתי כי מילא ריק פה ומה שאני עושה לא משנה לאף אחד ועל זה זה מכעיס  ררר...

אוקיי אז חזרתי מהטיול השנתי שהיה נדהים אבל לא מושלם

מושלם יכל להיות אם היו הטיולים של השנה והלילה של השנה שעברה/הכוונה למלון\

 

אני התחלתי להתכונן עוד לפני שחילקו את הדפים חח...

 

יצאנו יום שלישי חזרנו ברביעי וחמישי היינו בבית

 

היום הראשון:יצאנו בתשע ומשהו ועצרנו בקניון ליד נתניה נראה לי קניתי שרשרת מגניבה ומשהו חמוד לפלאפון אם לבבות

אז נסענו לרמות מנשה שם הלכנו 7 ק"מלא הרגשנו תרגליםם בכלל אבל לפחות זה היה בערך מישור לא כמו שנה שעברה שרצנו להיפתר מאיתנו

//מפחיד+מסוכן=הבית ספר חוסך כסף\\

אחרי חזרנו לאכסניה /היתיי אחרית מפתח ולא רציתי\\ לא הספקנו להתקלח בגלל אלונה ואז הלכנו לאכול ואלונה ותמר התאפרו ואז ישר יצאו לא"ש לילה//אימוני שדה בלילה\\

כאילו למה להתאפר מי יראה היה ממש מהנה רק שאיבדתי כמה דברים ונורא נכסתי לדיקי

אז חזרנו והלכנו לישון...

 

ביום השני:נסענו למקום שדי שכחתי איך קוראים לו אבל זה היה ממש צפוני.

אז נסענו לאכול ארוחה ואז פרשנו לים היה ממש כיף ואז נסענו לראש הנקרה נסענו ברכבל ראינו סרט

ונכנסנו לנקרות היה מדהים ואז נסענו מלא זמן הביתה

 

 

הנושא הבא:

אני מרגישה רע בזמן האחרון בעיקר בגלל החברות שלי אני מרגישה שהתרחקנו ותאמת אני לא מצליחה לשלט בכעסים ובעצב.

 

 

נכתב על ידי , 20/12/2008 12:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





514

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~yulker~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~yulker~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)