לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm a sad Panda


my self :DD

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

שיט


ימים של אושר עברו , זה נגמר ..


חי בהכחשה שהכל מושלם


מתנגד לאמת המרה שבליבי


מנסה לברוח מן המציאות


רוצה להתנגד , להילחם, לא להישבר


לעמוד על שלי ולא לוותר


אך רגשותי מערפלות את עיניי


עיניים שחורות מלאות כאב


מחפשות נחמה במעט אהבה


אבל אינן מסוגלות להבחין בטוב לרע


מסתכל על המראה , מחפש איש מת


שנשמתו לך ניתנה והכל היתרסק


מחפש את האמת שנמצאת בתוכי


מתנגד למציאות האמתית שלי


מרים את שברי הזכוכית נזכר בליבי


שנפל לאדמה באותו יום נוראי ..

אלה מילותי האחרונות לך , 3>

 

מנסה לשכוח אבל זה מגיע בכוח.

נכתב על ידי , 9/1/2009 17:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממורמר שכזה >:


לראות את הכל מתפורר בין שני ידי

 

לראות את הכל זוחל בתוך ורידי

 

איני יכול לשכוח , כיצד חמקת

 

מאצבועיתי , ושברת את ליבי

 

באותו יום נוראי ..

 

באותו לילה קר , שליבי נשבר

 

נישמתי נחנקה , מאותו טעות

 

קשה להיזכר רוצה פשוט למות..

 

מסתכל בתמונותך , וליבי מלא כאב

 

רואה אותך עם אחר , חושב ומערער

 

אך לי זה לא עוזר , מסתכל על השמיים

 

בלילה חשוך , נזכר בעינייך ,

 

זהורות כיהלומים

 

אותן לא ניתן לשבור , לא ניתן לחתוך

 

אותן ניתן רק להעריץ , להביט בתשוקה

 

לחשוב על רגע שאני איתה ..

 

לחשוב על פנייה על הקולה המשגע ,

 

שאותי פשוט מדרדר , בשבילך הייתי

 

עושה הכל ..

 

הייתי נותן לך הכל ,

 

את השמיים שיהיה לך יותר מקום,

 

את הירח כדי שהלילה שלך יאיר כמו יום,

 

אבל לכתוב זה כל מה שאני יכול

 

הייתי עושה הכל .. אבל לכתוב זה כל מה שאני יכול..

 

הכאב אותי הורג , שאת בוכה

 

ליבי רועד , שאת שמחה ליבי שלוו

 

 

מצברוח ממורמר שכזה , (U)

 

fuck this love

 

מצטער שאני מוציא את זה עליכם אנשים 3>

 

נכתב על ידי , 3/1/2009 21:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





556

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust_Shlomi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just_Shlomi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)