לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני החיים ומה שבאמצע.



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

השרבבבביט ^____^


וואו. שרביט. אני. אה ?!

 

אוקיי אז ככה,

זוזו שלי הביאה לי את השרביט שבו אני צריכה לעשות ככה:

 

הוראות :

  • נותנים קישר למי שהפנה לכם את השרביט.
  • לציין 7 דברים שהקוראים לא יודעים עליך.
  • לתת 7 קישורים לבלוגים אחרים.
  • להודיע ל7 בלוגרים ע"י תגובה בבלוגם.
  • לכתוב פוסט על זה.

אז..

לזוזו שלי 333333333333>

 

7 דברים שלא יודעים עליי:

1. רוצה ללמוד לרכב על סקייט *-*

2. אני מפחדת מחושך ^^"

3. אני קיצ'ית [אני בטוחה "שאפחד" לא יודע עליי XD]

4. אני חופרת. לפעמים.

5. אני עושה קולות מוזרים :O

6. אני כותבת לפעמים.

7. ושאין לי מה לכתוב בשביעי :Y

 

7 בלוגים :O

ליאור D:

אופיר ^_^

נועמון שלי XD

הילה (:

סיווצ'קע ^_-

יובי P=

שיילוש *-*

 

וואי זה חמוד אבל דפוק כ"כ XD

 


 

,My hands are broken

,and time is going on and on it goes
(?forever (how long
,So I got high and
lived all that life
that I have taken all for granted

,Promise me you'll try
to leave it all behind
,'Cause I've elected hell
lying to myself
,Why have I gone blind
Live another life

(You (x2

The only way out
is letting your guard down and never die
(forgotten (I know
Forgive me my love
I stand here all alone
And I can see the bottom

,Promise me you'll try
to leave it all behind
,'Cause I've elected hell
lying to myself
?Why have I gone blind
Live another life

(You (x6

 

שיר כ"כ יפה *-*

.Done

נכתב על ידי , 12/1/2009 21:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילע D; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילע D; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)