לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג מבאס




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פתיחתו של בלוג...






לאחרונה שיניתי את השגרה, הפסקתי לדפוק בנגים בשכונה(אחח הנוער של היום). התחלתי לטייל יותר.
החיים משעממים בפריפריה, לאחרונה התחלתי לגלות קצת ענין בחיים-פגשתי מישהי, אך אבוי למרות שהיא נראית כמו מלכת העולם, וכמו שכולם יודעים אף פעם שום דבר אינו מושלם-היא ילדה קטנה. ואל תדאגו, לא ילדה קטנה מאוד, אני לא פדופיל כן!

למה ילדות קטנות מושפעות? למה הן עושות שטויות? חבל עליהן, חברים שלי אומרים לי שהפכתי לאבא, אני מרגיש מוזר! אפילו הכינוי שנתתי לעצמי פה זה אבא!
אני מנסה לשמור עליה שלא תבצע מעללים שטותיים שהיא תתחרט עליהם אחר כך, אך היא בשלה
תגידו לי מדוע ההורים אינם שומרים על בנותיהם? למה רק אנשים שנדיר למצוא, אנשים שלא אוהבים לנצל, אנשים שאשכרה שולטים במוח בתחתון שלהם, מנסים לעזור?

בלוגים זה לא הקטע שלי, אבל מרוב ייאוש החלטתי לכתוב, בתקוה שמישהו יוכל לתת לי עצות איך לחנך אותה שלא תעשה שטויות, כי באמת חבל עליה, ולא רק עליה... ולמרות שפער הגילאים לא כזה גדול, כשאני מדבר איתה אני מרגיש כמו זקן, אני סטלן ואני אוהב לעשות שטויות, אבל איתה זה שונה לאללה.

בקיצור, מי שקורא ויש לו משהו חכם לייעץ, להעיר, להפליץ מהשרוול, שיכתוב תגובה.
ותשמרו על עצמכם.

I will be back.

נכתב על ידי , 6/10/2008 14:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPadre אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Padre ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)