לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגודל קובע.

היי, (תאמת שאני חדשה בכל הקטע.) פה תקראו על חיי המין שלי, מאמינה שתזדהו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2008

ברוכה הבאה לי..


היי לכולם , אני בת 24 מהצפון..  זהו הבלוג הראשון שלי אז תהיו סבלניים\יות .. מקווה שתהנו.. והנה סיפור ראשון .. :

 

לפני חודשיים הייתי עם חבר שלי באילת, חייבת לציין שהיה מדהים...עוד דבר שהכי חשוב לי למסור כאן, זה שאחד הדברים החשובים ביותר על מנת שמערכת יחסים תעבוד הינה "תקשורת", אבל לא סתם תקשורת, אלא סוג של הידברות ברמה כוללת, זאת אומרת שהבן/בת זוג ידעו הכול עליכם, אין צורך בבושה או פחד- אם אתם/ן רוצים/ות שזה יעבוד הכי חשוב זה לדבר על כל דבר/נושא שבעולם..:) בכל אופן נמשיך בסיפור,(מידי פעם אני אגלוש מהסיפור, אני יודעת)- בכל אופן היינו באילת, במלון "הילטון מלכת שבא" (מלון מדהים,ממליצה בחום),וכמו כל הצעירים- במהלך היום היינו בטיילת/בים/בבריכה/סתם בחדר...בכל אופן, באחד הערבים יצאנו למועדון שנקרא "הקוליסאום" (שזה בכלל סיפור בפני עצמו שייתכן שאספר עליו בהמשך)...בדרכינו חזרה למלון, בוא נגיד שאני וחבר שלי היינו מעט חרמנים אחד על השני...ואם הייתם מכירים אותי, הייתם יודעים שאני טיפוס שמאוד אוהב את כל הקטע של לקחת סיכונים, הרפתקאות- בוא נגיד שעם גבר שאוהב לעשות את זה רק נטו במיטה- לא הייתי יכולה להסתדר. בכל אופן, חזרנו למלון ומין הסתם רצינו לעשות את זה, אז כן התחלנו את זה במיטה ותוך כדי הורדת הבגדים, שאלתי את חבר שלי אם בא לו שנעשה את זה במרפסת? חבר שלי חשב כמה שניות ואמר לי : ברור.....ואז תקלטו אנשים: השעה הייתה 4 לפנות בוקר, שעה שעדיין יש אנשים ברחובות, ייתכן גם שהיו אולי אנשים במרפסת כי אנשים רק חוזרים מהיציאה משעה כזאת..בכל אופן..חבר שלי השעין אותי על מרפסת החדר וזיין אותי בחוזקה- חייבת לציין - זה היה מדהיםםםםםםם!!!!!!!, בא לכם יותר פרטים? אז ככה, נשענתי על הקיר של המרפסת תוך כדי אורגזמות מטורפות ( כי חבר שלי יודע את המלאכה)- אם הייתם מסתכלים מהצד ,זה ממש היה נראה כמו קטע מסרט..ואני צועקת שכל א-י-ל-ת תשמע כמה כיף זה היה.. בקיצור שאני ארגיש איתכם יותר חופשייה מבטיחה לפרט יותר חחחח..

 

זה פחות או יותר הסיפור הראשון שלי, כמו שאמרתי בהתחלה אני די חדשה כאן, ומקווה "להשתפשף" יותר ומבטיחה כי המשך יבוא בעתיד הקרוב מאוד ..

 

לילה טוב אנשים,..

מאי

נכתב על ידי מאי-100 , 6/10/2008 23:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מאי-100

בת: 40




63
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי-100 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי-100 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)