לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

unknown man


complitly insane, but still alive

Avatarכינוי:  complitly DISTURBED

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

חשמלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ביום ראשון הקדוש (אתמול) הלכתי ב 10 בבוקר בערך לוירטואוז.
כשהגעתי, נפגשתי שם יגאל ישראלי (מנהל המקום למי שלא יודע) שהסביר לי כמה דברים אחרונים.
אחרי זה, לקחתי ממנו את הערכה של BUDAGOV ופתחתי אותה לראות שהכול בסדר.
אחר כך נסעתי הביתה, והתחלתי לנגן על:
החשמלית שלי!!!!!!
הינה כמה תמונות

החשמלית והמגבר



החשמלית בתמונת "כמעט סולו" XD



אני עם (חיוך מפגר ו)הגיטרה ->>>>>>> XD


אני יודע שהשיער שלי נראה על הפנים - תתעלמו...

עד כאן בינתיים,
תגיבו!

נ.ב.:
זה עלה 1050 שקל (!), וכלל:
גיטרה (כמובן), מגבר 10 V, אוזניות, מטלה, רצועה, וכבל...

חוץ מזה, קיבלתי תפקיד ראשי במסכת פתיחת שנה של הצופים!!! D:!
אני יראה כמו מפגר, אבל זה שווה את זה XD
נכתב על ידי complitly DISTURBED , 20/10/2008 17:51  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רשום 20 אנשים שאתה מכיר (על תעלבו לי, הסדר אקראי):
1. הילע
2. נעם
3. אלון
4. עידן
5. אופיר
6. דקל
7. שקד
8. שקד (חברה של עידן)
9. יואב
10. הרמן
11. סבן
12. גל (בורכוב)
13. מיתר
14. סתיאו
15. נטע
16. דניאל (ביטוב)
17. ליאור
18. כושי
19. הילה מץ
20. שילה

עכשיו לשאלות:

האם 9 בת או בן? בן

האם 1 ו-2 יהיו זוג חמוד?  הופה! עלינו פה על סקופ XD אבל נעם!! את תבגדי באלון?!? :O

מה לגבי 18 ו-4?  חחחחחח, מסתבר שאני יוצא עם חבורה של גייז XDDD. אבל סתם, עידן לא יבגוד בשקד....

באיזה כיתה נמצא\ת 17?  ח'1...

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם 12?  לפני שהיא טסה ונטשה את כולנו.... אבל היא חוזרת בשבת =]

מהי הלהקה האהובה על 6? אין לי מושג

האם ל-1 יש אחים ו\או אחיות? אותו דבר... אני יודע רק שיש לה אח מתופף....

האם אי-פעם תצא עם 3? ברור!! הוא הכי סקסי מכולם XD. סתם! נראה לכם יא מגעילים (בלי להעליב)...

האם 16 רווק\ה? לפי מה שאני יודע, כן.

מהו שם משפחתו\ה של 15? מרדכי.

מהו שמו\ה האמצעי של 10?  לא נראה לי שיש לו....

מהו הדבר ש-5 הכי אוהב\ת לעשות? לכתוב בבלוג? חחח אני לא יודע...

האם 13 אוהב\ת שוקולד? אני מאוד מקווה שכן, אחרת אני אישית יחרים אותה מהחברה XD

האם יש קשר כלשהו בין 4 ו-8? (רציני זה לא היה בכוונה) הם חברים... XDDDDD איזה מזל מצחיק

לאיזה ביצפר 20 הולכ\ת?  עירוני א'? נראה לי שכן...

ספר עובדה אקראית על 11: איתי בכיתה

ועל 1: היא בסיירות *מקיא* XD

ועל 9:  התחיל ללמוד בס! בהצלחה גבר!

האם אי פעם היית דלוק על 15?  היא יודעת את זה... וכן.....

איפה 3 גר/ה? מול בצפר 

מהו הצבע האהוב על 4?  שחור XD

האם תתמזמז עם 14?! במילה אחת פשוטה: לללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!! (בלי להעליב כמובן...)

האם 5 ו-6 חברים\ות הכי טובים\ות? לא יודע אם חברות הכי טובות אבל נראה לי סתם חברות....

האם 7 אוהב\ת את 20? ואללה לא יודע....

האם 8 אוהב\ת את 19? מי שלעזאזל כתב את זה: אתה מת למצוא פה גייז הא?

האם פגשת את 2? כן..

איך פגשת את 18? בגשר XD

האם ל-10 יש חיות-מחמד?  לא...

האם 12 מבוגר\ת ממך? כן, בבערך חצי שנה...

נכתב על ידי complitly DISTURBED , 15/10/2008 16:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוכות ושטויות


שלום כולם!
חזרתי לעוד פוסט!
אז ככה:
שישי-שבת היה רגיל למדי....
יצאנו, עשינו דברים אידיוטיים - כרגיל XD
אתמול היה מסיבה של הצופים! =]
עשינו מסיבה לילדים בכיתה ד'....
היה ממש מצחיק!!!!!!!
ניסיתי כמו איזה מפגר להרקיד ילדים בכיתה ד' וזה היה ממש מצחיק....
כל הערב היה טראנסים והשתגעתי לגמרי!!!!!
ובסוף הגיע החלק הכי כיף:
אחרי שכל הילדים הלכו, וסינג'רו אותנו לנקות,
אכלנו את כל מה שנשאר!!!!!(דרך אגב - הרווחנו 2314 ש"ח שזה המון!!!!!)
ונשאר הרבה - שקית זבל מלאה חטיפים ומקרר מלא בשתייה!
כמובן שאכלנו הכל בלי להשאיר אפילו פירור.....
ואז עד שהלכתי משם והגעתי לגשר, כולם בדיוק הלכו הביתה XD
אז הלכתי עם כולם, וככה נגמר אתמול =]
עוד איזה 4 שעות מגיעה אלי משפחה לארוחה סופר טעימה ומלאה בבשר 
אז ביי! (בינתיים)
נ.ב.:
בבקשה תגיבו....
נכתב על ידי complitly DISTURBED , 13/10/2008 15:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcomplitly DISTURBED אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על complitly DISTURBED ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)