לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה באוויר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


היי חברה...

מה נשמע?? הכל טוב??

חח תקשיבו... מחר יש לי יומולדת =)))

חברה שלי עושה אותי סקרנית רצח....

חח היא לא רוצה לגלות לי מה היא קונה לי!!!!

ואמא שלי קונה לי גיטרה=))

כבר אמרתי שאני חולת מוזיקה??

לא?

טוב...

אז הנה כל מה שאני אוהבת לעשות=)

אני אוהבת לנגן ולשיר וכל מה שמתקשר למוזיקה.. (ריקוד וכאלה)

אני גם אוהבת לקרוא

כן כן.. לקרוא

ולא! אל תדמיינו אותי חנונית עם משקפיים בעובי בטון..

זה נותן לי לדמיין כל מה שבא לי=)

חח אני יכולה בזכות זה לדמיין מה שאני רוצה מתי שאני רוצה.. (וכן לפעמים גם מתי שאני לא רוצה....)

ואני בבצפר צבאי...

ויש לי להקה=))

שכנראה עומדת להתפרק :S

טוב.. אולי אני וחברה שלי נעשה דואטים חח

יותר טוב מכלום לא??

ו... אממ.....

אוף אני חייבת להשלים שעות שינה!!!!!

אני כותבת את כל זה ואני מתה מעייפות...

רוב האנרגיה שלי הולכת להשאיר את העיניים שלי פקוחות חח...

אני קמה בחמש לבצפר.. בגלל זה..

אבל בתכלס.. למרות שאני מתלוננת המון (כן, כן, אני מודעת)

הבצפר הזה הוא אחלה בצפר=) אני מאוד נהנית שם=)

חח למרות שיש שם חופרים... והמון... אבל עדיין=)

אזזז

עד הפעם הבאה

ביי בינתיים=))) ובהצלחה במבחנים למי שישש

 

 

נכתב על ידי , 2/12/2008 17:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 428072752 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהבה באוויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהבה באוויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)