לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המוזרים שלי XD


חיי המשעממים והמעצבנים :O

Avatarכינוי:  מישהי XD

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

חודש חדש


הנה בא לו חודש חדש ונחמד :]]
נקווה שהכול ילך טווו'פ :P
קרו המווון דברים , היו לי המון מבחנים , קרה לי מקרה מוזר ><
אמממ , ספרו לי שהמישהו שאני אוהבת , אוהב אותי DD:
והיינו אמורים להיפגש , אבל זה לאא הלךך , באסה \\ = 
 FREE Website Goodies @ SoPoshDesigns.comFREE Website Goodies @ SoPoshDesigns.comFREE Website Goodies @ SoPoshDesigns.comFREE Website Goodies @ SoPoshDesigns.com 
התחלתי לעצב בפיינטשופ , עיצבתי כמה כפתורים :

       
אני יודעת שהם לאא משהו , אשמח לביקורת ^________^
אני מעצבת בערך שבועע וכמה ימים :O

אהה , אני גם מצלמת , פוסט שעבר אמרתי
שאני יביא כמה תמונות שצילמתי אז הנה :





את התמונה הזאת אהבתי , האפקט שבצד זה אפקט מהתמונה , לאא אני עשיתי , היה יום יפהה באותו יום :]






זהוו >_________<


רק שתיים נרשמו למבצע , אז אני אלנקק את שתיהם .^

Nati OR pinguin Rawwwr,xD

Suddenly I See™

 

 

כאן נגמר לו הפוסט :]]
מצאתי את החתימה :

נכתב על ידי מישהי XD , 2/2/2009 16:12  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

625

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהי XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהי XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)