לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the mess in my blond head



Avatarכינוי:  -Jiel-

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

זה לא עובר


תמונה שלו מפלחת את לבי כמו סכין.

אני מתגעגעת ליוני.עוברת תקופה קשה של ייסורים.

רק כשחשבתי שהתחלתי מערכת יחסים בה אני מעוניינת.

ברגע שבו חשבתי שהרגשות שלי מתפתחים אל הברמן גיליתי שיוני מצא מישהי מדהימה.

כואב לי כלכך.אני לא מסוגלת לשכוח אותו.כבר עברו 10 חודשים מאז שניפרדתי ממנו. ו3 חודשים מהפעם האחרונה שניזכרתי בו ונפגשנו ושכבנו.

תמיד שכחתי כל אחד בקלות. ביום...גם קשר של שנה וגם קשר של שנה וחצי.ואיך הוא לא יוצא לי מהמחשבות?

אני רואה תמונות שלו ומרגישה שהוא שלי,הוא עדיין שלי,הכל עדיין כלכך מוכר לי כאילו רק הרגע התעוררנו יחד מהמיטה.

אני יודעת שברגע ששוב אשיג אותו כבר לא ארצה כמו שהיה לפני 3 חודשים,אבל עכשיו אני כלכך רוצה והוא לא מעוניין לשמוע את הקול שלי

אחרי הפעם האחרונה שנתתי לו תקוות שווא שאני רוצה לחזור ואז נפרדתי ממנו שוב.

אני אוהבת אותו בכל ליבי ולא מסוגלת לפנות מקום לאף אחד אחר.

 

את החברה שלו אני רואה כל יום בעבודה היא עובדת בדיוק מולי והיא בחורה מקסימה ואיני מוסגלת לשנוא אותה אפילו כשאני יודעת שהיא חוזרת הביתה אליו.

ושעכשיו כשהוא השכיר דירה הם גם נמצאים שם רוב הזמן.

 

אנחנו היינו אמורים להשכיר דירה אחרי השחרור שלי...

מתגעגעת אליו כלכך עד כדי כאב.

 

לא יודעת מה לעשות

 

נכתב על ידי -Jiel- , 2/1/2010 14:18   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,555

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Jiel- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Jiel- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)