לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי חיי המשעממים

בלוג חמוד המתעדכן בקביעות.

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אני לא מאמינה!!! לאמא שלי ממש לא אכפת ממני.


יואו!! אני פשוט לא מאמינה מה אמא שלי עשתה לי!!!!

אז... אני, שני האחים שלי ואמא הלכו לרופא,

בהתחלה היא בדקה את זוהר ונתנו לה האפניות לאיזה מיליון חוגים, אח"כ את נדיב גם לו היא בקשה הפניות, והרופאה הביאה, בסוף הגיעו אלי, היא בדקה את הגובה שלי ואז היא אמרה שאני צריכה איזושהיא בדיקה, ואז, אמא שלי עצרה אותה, ואמרה שלא צריך.... וזה מה-זה הרתיח אותי, כי גם סבתא שלי ורופאה אחרת אמרו שאני צריכה את זה.... פשוט לא אכפת לה ממני!!!

ואז הלכנו לאיזה פארק, ונזכרתי שאחד מההפניות שנתנו לאח שלי, זוהר, היה רכיבה על סוסים, ואני ממזמן בקשתי אז קפצתי על הרעיון ובקשתי ממנה והיא "בדקה" את העיניין ואמרה שפגישה אחת עולה 115 ש"ח, אז היא אמרה שזה יקר מידי ולא רק זה, היא שאלה מה עם לזוהר, וארו לה 200 והיא רשמה אותו!!!! ואותי ל-א.

חס-וחלילה שהיא תוציא עלי שקל....

וזה לא רק זה, כי יש לו עוד 4 חוגים כבר!!! ולי? 0. בקשתי ריקוד, היא אמרה שאני גדולה מדי, למרות שרקדתי בעבר שחייה, היא אמרה שזה לא בריא טניס, גם יקר ומידי (וגם אין לה כוח להסיע אותי)!!!

וכבר 3 שנים אני מבקשת את החוגים האלה!!!!!!!!!! אווווווווף. איזה מ-ע-צ-ב-נ-ת היא!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 16/10/2008 14:04   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היכרות


היי!!
מה נשמע??
טוב, אממממ, בגלל שזה הקטע הראשון שלי בפורום אני רוצה להציג את עצמי

אא, אני חברותית , כייפית, מפונקת,

אוהבת מוזיקה, טלוויזייה, מחשב, את החברות שלי, את המשפחה שלי (אני אפרט אח"כ),

אוהבת לבלות, ללכת לקולנוע, לקניון,

הצבע האהוב עלי הוא סגול, היה לי תוכי שברח, 3 דגים (אחד מת, והשני אכל את השלישי ואח"כ מת),

2 אוגרים שמץו מזקנה ו...

זהו


המשפחה שלי:
אוקי, זה כבר מסובך.....

ההורים שלי התגרשו כשאהייתי בכיתה א' (היום אני בז')
הם היו חרדים....
אח"כ אבא שלי המשיך עם הדת ואמא שלי חזרה להיות חילונייה,

אני באמצע כזה נוסעת בשבת לים אבל צמה בכיפור....

אני לומדת בבצ'פר דתי לבנות (מצו בית-משפט, הוא מתערב לי בחיים אני לא יכולה לעשות צעד בלי שהוא יגיד לי שאסור.)

למרות שאני ממש מתנגדת....

יש לי 2 אחים ואני הבכורה,
לאח שלי הגדול מביהם קוראים זוהר, בן 8 וחצי ולומד בבצ'פר דתי מאותה סיבה בדיוק,

לקטן יותר קוראים נדיב, הוא בן 8 חודשים ונולד אחרי שאמא שלי נפגשה אם גבר אחר, אבל הם נפרדו....

וזהוו  בנתיים.

אשמח להכיר חברות חדשות!

אשתל לכתוב בקרוב, כיקרה משו מעניין.....

נכתב על ידי , 13/10/2008 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרינסס דין דין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרינסס דין דין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)