לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

God it’s sexy



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009


טובב זה המשך מאתמול זה סיפור 2..

 

 

 

כמו מלאך..

 

 

 

נמעס לי לחיות בתוך מן עולם זכוכית

 

 

 

להחזיק את עצמי ביידים ולהגיד שהכל יהיה בסדר

 

 

לנגן לעצמי מנגינה שאוזני יסלדו ממנה אך ליבי יהנה

 

 

רוצהה להיות חופשיה לעצום את עייני ופשוט לרקוד

HASH(0x8c32328)

 

לדעת מזה שלג

 

tranquil

 

אז אני מחכה לו

 

 

שיכח אותי איתו מתחת לכנפיו

 

 

וישחרר אותי בנשיקה

 

ואני? אני יהיה כמוהו ויגרום סבל לאנשים שגרמו לי

3d anime girls

 

ויהיה חסרת רחמים ויהרוג כל מי שבדרכי

anime suicide

suicide anime

 

anime death

 

death

 

כי עכשיו אני מלאך מוות

 

 

 

 

ווועחעחעחע

באמשליי אני חייבת להפסיק אם הסיפורים המפחידים האלה

 

נכתב על ידי ולריה-בסיסטי , 21/1/2009 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

God it's sexy

 

 

 

 

 

חח עשיתי עוד 2 סיפורי אנימה

 

 

1.אני אוהבת אותך

 

 

לא רוצה לתת לך ללכת :[

 

 

עברו בראשי כל כך הרבה מחשבות ברגע הזה

 

 

אייך ראיתי אותך בפעם הראשונה

anime

 

 

את הפגישה הראשונה

 

 

 

את הנשיקה הראשונה

kissing.jpg kissing picture by lutea

 

והשקיעה שחלקנו יחד

kissing2.jpg picture by lutea

 

והדמעות הראשונות איתך

Photobucket

את האהבה שחלקנו

הנובי גוד הראשון :]

 

תמיד ההיתה שם כשההיתי עצובה

אייך אתה לא זוכר את הימים הנועזים

User submitted image

 

את הלילות שלנו

User submitted image

 

כנראה פשוט לא נועדנו

אז אני אומרת לך בי בפעם האחרונה

ומקווה שתהיו מאושרים יחד

broken anime

כי האהבה מתה וחיוך הוא רק מסכה

Dream

והשמיים הם איפה נפגש מלאך שלי

 

Anime

 

כי אני מתה כבר ממזמן

anime girl suicide

 

 

ווא ווא איזה סיפורים מצמררים יש לי

 

 

זה הכל להיום בה ביי

נכתב על ידי ולריה-בסיסטי , 18/1/2009 16:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ולריה-בסיסטי

בת: 29

ICQ: 467978369 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לולריה-בסיסטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ולריה-בסיסטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)