לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAZAFAKA


כן. אז חזרתי. אז מה.

Avatarכינוי:  Alice_walking disaster

בת: 30

ICQ: 412047302 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

WTF?



עוד 6 ימים לסוף חופש. צריך לנצל כל עוד אפשר

האמת? אני כן ניצלתי אותו עד כה.. אני יצאתי הרבה, עשיתי את כל השיעורים.. מה רע?

ואני עוד חשבתי שהחופש עבר לשווא

מה עוד בעצם נשאר לי לעשות, חוץ מלהשתזף בים בעוד הערסים המכוערים בוהים עליי בנסיון להתחיל איתי?

- לתרגל את הנושאים שאני לא מבינה

-לישון אצל סש (?)

-סטוץ XD

-לבוא לחולון לבקר את כולם
-לסיים את הספר שלקחתי בספריה

לא יודעת למה. פשוט בא לי שהחופש ימשך עוד הרבה מאוד זמן.

המקום הזה שנקרא בית ספר.."שבח".. מבאס אותי.

לא רק בגלל הציונים, פשוט, אין לי סיבה ברורה לבוא לשם יומיום.

אני יודעת שאין טעם להתבכיין, ואחרי הכל נשארו לי עוד 3 שנים שזה לא הרבה, אבל אחרי זה

אני אצטרך להתקבל לאוניברסיטה וכל החרא הזה..

אני בכלל לא בטוחה שאני רוצה לתכנת. אני לא בטוחה במה שאני רוצה להיות. עד עכשיו, אני שואלת אנשים

"איפה היית רוצה לעבוד אחרי בית ספר?"

וכולם עונים לי כאחד: "לא יודע\ת"

כן אני מבינה שדעתם יכולה להשתנות בדקה התשעים, אבל אחרי הכל, זה העתיד..

האם בכלל צריך להשקיע בו כ"כ הרבה מחשבה? ז"א, הוא חשוב יותר מההווה?

האמת, פעם אני ממש אהבתי לבוא לבית ספר.. כי ידעתי "וואי יש לי שם חברים" והכל, אבל באמת ט'חח

בכיתה ח' הכל השתנה.

ואת האמת? אני ממש לא מתגעגעת. הייתי תמימה וקטנה וטפשה.. עזבו אתכם.

נכתב על ידי Alice_walking disaster , 13/4/2009 14:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי כן כן ולא תעצרו אותי 3:


עברו 4 חודשים מאז שעדכנתי פעם אחרונה. עברתי הרבה מאז, הרבה בשבילי.
הזנחתי, כן, מודה. זה קורה. עכשיו, אני רוצה לחזור.
זה הכל.

 

חזרתי שוב למצב הזה שאין לי אף אחד, שאני לבד.. ועוד לחשוב שלפני חודשיים זה לא היה ככה.

כן אז עשיתי טעות.. כן אני אשמה. אני כבר לא יכולה להחזיר הכל, אני לא יכולה להכריח בנאדם לאהוב

אותי שוב. אני מתגעגעת, אבל אני חייבת להתגבר. הוא עדיין נשאר חשוב לי, למרות כל מה שהוא עשה,

וכל מה שאני עשיתי. עכשיו נשארו רק זכרונות.

 

בכל אופן, לא נורא, אני אמצא טובים ממנו (:

אחרי הכל, הוא רק זיכרון. האומנם?

 

כן מסטולה, מה לעשות.

חוצמזה... חופשת פסח - הזמן עובר מהר, אבל הזמן הזה עובר בשיעמום. טוב, בעצם לא כזה משעמם:

-הלכתי לים השבוע, השתזפתי ונהנתי (ונשרפתי)

-סיימתי כמעט את כל השיעורים, התחלתי להבין סופסוף משהו בגיאומטריה אנליטית

-אני כמעט כל ערב יוצאת בקטנה עם חברות, אבל זה עושה לי טוב

-היום אני יוצאת לבלות בשכונה כי..נו..פסח נאח D:

עדיין לא מספיק טוב. צריך לבלות את השבוע האחרון משהו באנזונה

 

כן גם לי אין מושג למה צילמתי את זה אבל אהבתי XD

 

כן לא שכתבתי כ"כ הרבה אחרי ארבעת החודשים האלה, אבל היי, זה כמו שאתה נפגש עם בנאדם שלא

ראית מלא זמן - לא יהיו לכם הרבה נושאים משותפים ולא יהיה על מה לדבר.

טפו נה וואס

 

PIECE OF SHIT 

אהה ואני לא אתנגד אם תגיבו

נכתב על ידי Alice_walking disaster , 8/4/2009 16:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice_walking disaster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice_walking disaster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)