לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלודי-עזרים וכיף


הבלוג יעסוק בעיצובים,שטיות,מרמייד מלודי ועוד כל מיני^^

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הפוסט האחרון לבנתיים-הבלוג נסגר בגלל ההודעות הפוגעות שלכם


הבלוג נסגר

+++++++++++++=

אתם יכולים לצאת אם באלכם...

אני סוגרת אותו כי כתבתם דברים ממש פוגעים ומגעילים,

ואני מעדיפה שלא לספוג עוד כאלה...

וזה לא שלא נתתי קרדיטים וכאלה,אתם פשוט לשמים לב וסתם פוגעים.

אז אני מקווה שהאנשים שעשו את זה (ובטוח יודעים) נהנים מהרגע שהם ציפו לו,

והם כבר לא צריכים לכתוב שיכולים למחוק לי את הבלוג,ושהם יכולים להתלוננן עלי וכל מיני שטויות שכתבו.

אני לא רוצה לעשות את זה,אבל אם זה מה שמקבלים בטור התחלה?

אני מעדיפה שלא להמשיך עם זה.

אני בסך הכל מתחילה,זה הפוסט הראשון האמיתי שלי,אני בקושי מומחית,

ופשוט כותבים דברים מגעילים כל כך...

מה אתם מצפים ממשי שרק מתחילה בעיניין????

מה הייתם חושבים אילו הייתם מתחילים והיו כותבים לכם הודעות מגעילות??

אז ככה צריך להתייחס להמשהו???

ואם הוא מעתיק,אז מה??

אי אפשר לפנות אליו בצורה יפה ללא קללות ו"איזה מעתיק",או "לזה את/ה קורא/ת בלוג??",

וכל מיני משפטים פוגעים???

אז אם זה ככה,

אני לא רוצה להמשיך.

זה לא שווה את ההשקעה.ואתם לא חייבים להתנצל על מה שכתבתם.זה כבר נכנס וזה חרוט בלב שלי ואתם לא תשנו כלום.

אני מקווה שאתם נהנים מהרגע שחיכתם לו.

ואתם יכולים לכתוב מה שבאלכם,

ולפגוע ולפגוע ולפגוע ולפגוע.......

 

שחר

-שעצובה מאוד מאוד-

 

נכתב על ידי , 27/11/2008 19:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חדש-ואחרון


היי חברה,

אני יודעת שלא עידכנתי המונמון זמן,

אבל בכל זאת,

זה הגיע XD

תהנו..........

 

++++++++++++++++++

טקסטורות לכפתורים:

    

   

   


טמפלטים:

-קרדיט לבלוג שבאמת עוזר-

 

   

 

     

 

   

 

  

 

60X60:

 

             

 

64X64:

 

          

 

אלו טמפלטים ממש מהממים,מומלץ שימוש!!!

 

וכמובן שאם יש טמפלטים יש גם מדריך לשימוש בהם:

-תודה לרנואר על המדריך:)-

מדריך שימוש בטמפלטים בפוטושופ-

פתחו טמפלט כלשהו בפוטושופ:

*שימו לב שלפעמים כששומרים טמפלט,בגלל שהוא שחור לבן,כל הצבעים שלכם נהיים שחור-לבן,כלומר אם תדביקו תמונה צבעונית היא תהיה לכם שחור-לבן. אם זה קורה, תעבדו לפי המדריך הזה *

 

תגדילו את הזום שיהיה לכם יותר נוח לסמן ובחרו בכלי הסימון:

למעלה תבחרו ככה:

עכשיו פשוט תסמנו את החלקים שבהם אתם רוצים שתהיה התמונה בתוך המטפלט, ככה:

 

תעשו העתק לתמונה שאתם רוצים שתופיע בפנים

[אם התמונה היא אחרי שערכתם אותה בפוטושופ,תשימו לב שכל השכבות אצלכם מאוחדים. אם לא,תלחצו ctrl+shift+E ]

 

תלחצו [edit > paste into [shift+ctrl+v

 

וזהו[: זאת התוצאה:

 

עוד דוגמאות:

    

 


פיקסלים:

       

       

פיקסלי הלו קיטי:

יש אותם במלא בלוגים, -שימוש חופשי- =]

 


מברשות לפיינטשופ:

מברשות בסט: 5
להורדה לחצו כאן
מברשות בסט:5
להורדה לחצו כאן

 להורדה לחצו כאן

מברשות בסט: 8

Download This Set

מברשות בסט: 5

 Download This Set

מברשות בסט:4

 Download This Set

מברשות בסט:10

 Download This Set

מברשות בסט:9

 Download This Set

מברשות בסט:11

Download This Set

מברשות בסט:16

 Download This Set

מברשות בסט:12

 Download This Set

מברשות בסט:24

 Download This Set

מברשות בסט:28

 Download This Set

מברשות בסט:6

Download This Set

מברשות בסט:29


פונטים:

יש לבנתיים אנגלית,אני אמצא גם עברית ואביא לכם:)

   

   

  

  

 


חבילות PDS להורדה:

[חלק 1] [חלק 2] [חלק 3] [חלק 4] [חלק 5]

 

 

[חלק 1] [חלק 2] [חלק 3]

 

אני אביא עוד בפוסט הבא....

נכון יפים?????


הוספתי ברגע האחרון כפתורים חמודים של VANS....

-ממש יפים!!-

קרדיט

הנה:

    

    

    


טוב,

זהו להפעם,

נכון פוסט יפה?????

הכי גדול עד עכשיו!!

תהנו :)


עריכה:|

תמשיכו לפגוע,תמשיכו להעליב,תמשיכו!!!

אני מתחילה,אבל מה אכפת לכם??

אז תמשיכו לפגוע,אתם אפילו לא חושבים איך אחרים מרגישים,

כי לכם בטח לא עשו את זה.

אני מעתיקנית,אני מגעילה,העתקתי,הבלוג לא שווה תמשיכו!!!!

אני זוכרת כל אחד ואחד!!!!!!

ואחר כך,בבקשה,אל תבואו להתנצל.זה קרא בעשמתכם וככה זה יגמר.

פעם הבאה רק תחשבו לפני שאתם כותבים.

++++++++

ואם אתם חושבים שאני מגעילה?

אתם מגעילים.

כי מי שכותב דברים כמו שאתם כתבתם הוא מגעיל בעצמו.

תהנו לכם.

נכתב על ידי , 21/11/2008 16:26  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





676
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחר-מעצבת מכורה XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחר-מעצבת מכורה XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)