לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...my little space to be free


"אם יש אהבה בחייך, זה יכול לפצות על דברים רבים אחרים שחסרים. אם אין לך אהבה בחייך, לא חשוב מה יש לך - זה לא מספיק." (אן לנדרס)

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 300378220 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אין לי כותרת kill me ?


אז "התובנה הגדולה" שלי לגבי העתיד היא שוב- לא ממש אכפת לי מה יהיה ומה יקרה.
זו הסיבה בעצם לסיכונים האינסופיים שאני לוקחת ולכל ההרס העצמי שאני גורמת לגוף ולנפש שלי כאחד.
כשמסתכלים על מישהו אי אפשר לדעת עליו יותר מנתונים פיזיים, המידע תמיד יהיה מוגבל ולא משמעותי.
לכן ההשפעה הניכרת לא תבוא כשתנסה לעזור לאדם במצב הזה, צריך להסתכל על אדם מפנים לבחוץ, לבחון אותו וללמוד אותו על דקויותיו, רק אז תיהיה מסוגל לעזור לו הן פיזית או מנטלית.
כשאין דאגות והדבר היחיד שמטריד אותך ומעסיק אותך כל שעות היממה הוא סיפוק היצרים שלך אתה פועל באימפולסיביות גמורה ונותן לפן אחד באישיותך לקחת שליטה.
כסף-מוזיקה-סקס-סמים הדברים היחידים שהתעמקתי בהם לאחרונה, בחלקם קצת ביותר מדי אובססיביות.
יש כאלה שיטענו "זה טבעי! היא צעירה וזה הגיל..." ויש את אלה שבכלל לא יתיימרו להבין ויגידו "היא פסיכית" אני חושבת שאני פשוט שונה מכל השאר, אני לא מפחדת ושומדבר לא קושר אותי במקום, כלום לא ימנע ממני לעשות ככל העולה על רוחי בכל רגע נתון ואני חופשייה, השיקולים שלי כפופים להחלטותי ואלה נעשות ברגע ולפי מה שמצב רוחי מכתיב לי.

ו"הארה" אחת אחרונה- אל תנסה להבין אותי, אל תחשוב לרגע שהבנת, חכה קצת ובסוף תיווכח בעצמך שטעית... :)

והדעה הרווחת במוח הקטן והכביכול מעוות שלי היא הכל זמני וגורלו של אדם ניקבע בצורה אקראית



נכתב על ידי , 19/10/2008 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Every step I take I leave a small piece ב-19/10/2008 17:06
 





4,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloli :po:p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loli :po:p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)