לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BBB MY STYLE


אהה לא קרה כלום אני סתם ילדה שביום כותבת בלוג ובלילה אוכלת אנשים.. [=

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 245116499 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

ראר


Darling what is going on? Honestly that never happened lying is your favorite passion. Leave me, go where you belong Hired heels and lipstick napkins dying is your latest fashion.

הייתי מאושרת, כנראה שטעיתי..

אנלא יודעת.

נראלי מוזר.

:|

התכלתי לבכות.

דמעה ועוד דמעה.

בלי סיבה.

מקורה לי?

:(

אינלי מצברוח, אני שונאת את עצמי.

למה נולדתי בבכלל ?

:<

 

אנלא מאמינה איזה חרא יום!@#$%

ראר...!@#%T^ הייתי אמורה לפגוש את ליעד לא התחבר לי האינטרנט למשך 7 שעות בערך אני לא מרגישה טוב נרדמתי לשלוש שעות וחצי בערך~הלך הלילה... ררררררררררר סעמק עם היום המדכא הזה!
הידיד הכי טוב שלי מקריית אונו אומר לי שהשתניתי ושהוא שונא אותי
ושהוא לא רוצה שום קשר איתי :|

הוא אמר לי שהוא לא רוצה איתי שום קשר..

ושהוא שונא אותי

ושאני נהייתי מוזרה..

ושהוא מתעב אותי.

ולא רוצה שווווומדבר במשותף איתי ושאני יגלה לבד למה.. >>>>:

וידידה שלי חושבת שאני שונאת אותה
וכולה אמרתי לה שאינלי כוח לאפחד עכשיו ושאני סתם בוכה ושלא תבאס יותר
והיא אומרת לי: "את תמיד לא רוצה לדבר איתי"
אז עניתי לה:
"טוב סליחה באמת שאת מתעניינת מה קורה ולמה"
והיא:
"טוב הבנתי תרמז"
ואני:
"בי" :\\\\

 

ראר.

אני בוכה.

לפחות רוני מעודד אותי

כפרעליו.. 33>

P=

וליעד באילת :(

ראר.. כיפלו.. :<

 

 

3\>

תגיבו :S

נכתב על ידי , 28/5/2009 12:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון לאזזאלל.. :S || מחזירה תגובות D:



 

אני מחזירה תגובות D;

סתם משו שיגרום לכם להגיב.. D:

הייתי שישי שבת בקריית אונו עם מלכה ואירנה

ומישו נדלק עליה.. והוא כל הזמן שואל עליה.. אהמ.. P:

אז.. אממ.. הנה תמונות D:

 

פוזאיסטית שכמותי ><"

 

 

מלכהה:C

 

 

משמלכה כתב לי.. D:

 

 

מלכההההההה 333333333333333333333>

 

 

זהירות.. קופה.. סתםסתם.. תמונה חמודה.. D:

 

 

אירנקעע? איילאביווו יא חמודההה DDDD:

 

 

אעאעאעא מלכה יא פוטוגנית שכמותךךך P:

 

 

 

תמונה מאאגניבה שלי D:

 


אירנה עושה לי [אהמאהמ..] במחליק XDDD

 

 

wu9wzmqil8ixz6wjswgy.jpg

 

חחח דייי!! זה לא אונססס

 

 

בקיצור?

אני דיי פוטוגנית לאחרונה.. D:

אבל זה בטח יסתיים בקרוב..

אז צריך לנצל כל תמונה... DDDD;

חחח 33>

נכתב על ידי , 4/5/2009 15:27  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,691

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBBB MY STYLE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BBB MY STYLE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)