לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתר המעריצים הרשמי של Tokio Hotel


היי! קוראים לי יאנה ואני אחת מהמעריצות הגדולות של TOKIO HOTEL! בבלוג הזה תוכלו לגלות עוד דברים שלא ידעתם על הלהקה! יהיו פה פוסטים מצחיקים ואוטיסטיים ובאיכר על הלהקה ועל ביל! לפעמים יהיה פוסט שופ! יהיו פה ריכליות עסיסיות! אז אל תפספסו אפילו פוסט אחד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

סורי לכולם! ],,=


היי נשנושים!!!

וואי לא הייתי פה שנים.....

איזה בלוג מוזנח ._.'

טוב אז עכשיו לעיניין....

אז זהוא שאני סוגרת ת'בלוג....

זה לא שאני עיבדתי עיניין בט.ה השווים ובביל השקסע זה פשוט

שאין לי כלכך זמן לעשות פה פוסטים וגם מלא ילדות עושות בלוגים

על ט.ה.... אז זה עיבד כבר עינין כי כל אחת מעדכנת את אותו הדבר

וכל אחת מנסה להביא ת'חומר הכי טרי שיצא רק מהתנור....

טוב אז אני עושה בלוג חדש שהוא סתם בלוג על החיים המפגרים שלי ועוד כל מיני,

 ואני ישים קישור שלו אחר כך באריכה...

מי שרוצה יכול להיכנס אליו או סתם לשמור איתי קשר מוזמן ^-^

אה וגם התחלתי לעשות דברים מפימו P: יוצא לי לא רע! 3:

אז שיהיה לכולם יום נפלא וסליחה על הפרישה! ]=

 

 

 

נכתב על ידי , 3/5/2010 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 481415565 

תמונה




2,219
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג המעריצים הרישמי של Tokio Hotel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג המעריצים הרישמי של Tokio Hotel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)