לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

because life it's love



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 422541882 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

לממיגדדילללןט


 











אוייי כמה זמן לא כתבתי קראו לי כל כך הרבה דברים גם טוובים וגם רעים
פרדות ונכרויות חחח והרבהה=] 
אבל משהיה כיייף בשנה הזות שהיא היייתה מושלמת כל כך
הפנימייה יתה אותי לטובה נקבע שהציונים בשנה הבה גם
קיצור קיבלי תאודת זהות 16 SEXY

ויש לי חבר חדש סווווףףף סווווףף
מאמי כתבתי לך משהו קטןןן=]]]
מוקדש לאורי ורק לאוריי


אני כמעת מטורפת עלייך,עד כמה שאפשר להיות מטורפת.

 אני לא יכולה לחשוב על שתי רעיונות ברצף מבלי שתציץ ביניהם. 

אני לא יכולה לחשוב עוד דבר מלבדך.

 

 הדמיון שלי זה עליך: איך אני מחזיקה את היד שלך, מנשקת אותך, 

מחבקת אותך באלף חיבוקים הגדושים באהבה שלי עליך. 

בכל בוקר אני קמה ואני שמחה שאני רואה אותך מולי ואומרת לעצמי 

"זה לא יכול להיות שזה אמיתי". אני מרגישה טיפשה ומאושרת,ברגע 

שאני חושבת עליך. איך יכולתי לא לסים לב לבן אדם שכמוך כל השנה השלמה הזות!

וכל רגע בלעדייך כמו עכשיו בשבילי זה אלף שניים ואני אומרת לעצמי "איזה מצב נורא"

אני מוצפת באהבה שלך אני מרגישה אותה בכל תא בגוף, 

במוח אני רק חושבת עלך, אני נושמת בשבילך, 

והלב שלי פועם כשאני רואה אותך=אני חייה בשביל האהבה שלך=]


ועכשיו כשאני קוראת את המכתב הזה אני אומרת לעצמי "כמה אני יכולה לאוהב אותך..." 

אפילו כשאתה מעצבן אותי ואני רוצה לזרוק הכל, 

יש לי את אהבה בלב שלי שלא נתנת לעשות זות.
בכל לילה שאתה מתקשר עליי אני מרגישה בעננים 

ואני לא רוצה להגיד לך ביי ולהגיש בודדה.
ובכל פעם אני חושבת לעצמי

 "כן כל מה שאני מרגישה זה באמת אמיתי וכן אתה שלי ותמיד תהייה שלי"

נכתב על ידי , 1/7/2010 23:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy life and love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my life and love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)