לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sweet sixteen


על כן שמו הוא..

כינוי:  sidney

בת: 31

MSN:  sidney

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

1.1.2010


אין דברים כאלה, באמת :)
היה מסיבת סילבסטר, הכי מיוחדת שיכולה ליהיות.
כבר הזכרתי שאני מאוהבת בכם?
חחחחח
נסעתי ל ת"א, שם פגשתי את דנה שהיא שוול הקטן שלי, ואת מאי שהיא הקוואל הקטן שלי
;)
תוך שניות דנה נעלמה עם קנג'י (*גבות*)
ואני ומאי ויובל הלכנו ליפגוש את כולם בגן מאיר
חוץ מהילד שליקק לי את המפרפק והעבודה שנדנדה ניכנסה לי בסנתר היה ממש כיףףף

 

ואז פגשתי את רוסלן שלי 3>
ואז הוא התעלם מימני >>

 

 

ואז פגשתי את פוליי 333>
ואז גם היא היתעלמה מימני >>

 

אז הלכתי לשבת עם פאנקיסטים (H)

בסוףף היתאספו מלא אנשים והלכנו לבית של כריסטיאן
שמנו מוזיקה ורקדנו, היה מלא מלאאאא מלאאאאאא אלכוהול חחח ועוד דברים
ממסטלים..

 

ואז ב 12 בלילה היתנשקתי עם חתול אחד ממש ממש סקסי ( 7^^%@##$@#$@$#)
שעד שהוא לא זז הייתי בטוחה
שהוא בובה =.=

חחח ואחרי 12 בלילה היתנשקתי עם עוד מלא אנשים וכזה ^%^&%&$

 

 

נכתב על ידי sidney , 5/1/2010 17:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אחרי החושך הכי גדול בא האור הכי גדול !!

החורף בא, עד יום שלישי יתחזקו הגשמים,

גשם על כול הארץ.

תחבקי אותי חזק, כמו בחורף הקודם

אני מרגישה את זה

זה חיי בתוכי, מדהים

אני מחביאה כנפיים של מלאך במעיל

והמגפיים שלי יכולות ללכת על המים

ככה אני מרגישה,

והעיר הזאת, שהיא העיר שלי, נקייה ורטובה

עיר בגשם שרה לי ככה,

והשלוליות כמו מראה מזכירות לי כשאני מביטה בהן כמה אני יפה,

וחכמה, והחיים לפני.

גם אם אני אמות לבד עכשיו אני אהיה מאושרת

לא משנה מה יעשו לי

הם יכולים לעזוב אותי כולם, אני פה

והגשם איתי

ושנינו יחד בעיר הזאת

והחיוך הזה? נולד לי על הפנם, ולעולם לא ירד .

אני יחבק אותך חזק חזק בגשם ונרקוד, כי החיים הם חגיגה

אהובה שלי ^^

 

 

 

 

 

נכתב על ידי sidney , 5/1/2010 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקנאה


 

אני יודעת שאת מקנאה

אני רואה את זה במבט שלך

בגלל זה את מתרחקת מימני

 

את נזכרת במי שהיית, כשהיית איתי

וזה היה כול כך פרוע ומסוכן

 

ואסור.

 

ואת רואה אותי ומתגעגעת לזה, ומקנאה.

ולא מצליחה להסתיר את הקנאה שלך..

נכתב על ידי sidney , 5/1/2010 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





67

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsidney אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sidney ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)