לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014


נראה לי .......




אני שוב בתולה ....

 

 

 

 

נכתב על ידי אפרודיטה , 13/5/2014 21:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/5/2014 14:26
 



שלו


העליה במדרגות סידור הנשימה המחשבות, או המחשבות
מה לעשות איך , מה היום מה עכשיו ואז בשניה שפותח את הדלת הכל נשכח - הריח....
הריח שלה מציף את החדר ואין יותר מחשבה - עכשיו יש רצון, רצון ריאשוני קדמוני לכבוש....
היא בפוזה הנדרשת הבנאלית על 4  אבל זו הפוזה הנכונה- המזמינה. הכל חשוף מזמין , אבל זה שלי אני לא לא צריך הזמנות ,
 אני אקח ואחטוף ואדרוש הראש שלי יודע את זה הראש שלה יודע את זה ולפי הרטיבות שאני מבין גם הגוף שלה יודע את זה.
אני בוחן שוב את גן המשחקים שלי , השדים הכבדות הישבן העגול הכוס הרטוב ממה להתחיל....
אולי איזה ספאנק לישבן להקפיץ, אולי איזו סיבוב פיטמה ואולי ככה בלי הודעה אצבע עמוק לחור המכווץ.
מחליט שלא עושה כלום וסתם מתפשט לאט\ אבל לאט- מקשיב לנשימות שלה לריח שלה ומתכנן.
גם הזיקפה שלי יודעת היום חוגגים ועכשיו נשאר להחליט כמה......





נכתב על ידי אפרודיטה , 7/5/2014 22:03   בקטגוריות הוא, שלו...  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-8/5/2014 09:39
 





55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)