לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מחשבות ודעות פילוסופיות" שעלו לי בזמן הליכה ברחוב ואני פשוט חייב לכתוב איפשהוא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שלום


שלום לכם אנשים שקוראים את זה.
אני לא מכיר אתכם בגלל שאני לא מפרסם את הבלוג אצל חברי,
אז מזל טוב לכם.
המטרה של הבלוג הזה היא שאני יוכל לכתוב כמה מהרעיונות שעלו לי בראש
בזמן שאני הולך ברחוב,מנקה את החדר או אפילו קונה חלב ( קרה פעם אחת O.O)
אז...כאן אני אכתוב את המחשבות הפילוסופיות שלי ומדי פעם דברים שקרו לי שקשורים למחשבות או שבכלל בגללם המחשבות עלו. (אם אתם ממש ממש רוצים אתם יכולים לבקש יותר דברים שקרו D: אבל רק אם אתם ממש רוצים)
אז...בשביל שזה לא יהיה בזבוז הזמן שלכם בלקרוא את כל זה בלי לקבל מחשבה פילוסופית,אני אכתוב משהו שעלה לי היום בזמן...הליכה ברחוב.
כותרת : מניאקים ( זה עמוק יותר ממה שאתם חושבים >.<)
איזה כיף D: אני אפילו יכול לצרף מקרה לסיפור.
היה לי לפני כמה שנים חבר,הוא יהיה א' רק למקרה שהוא איכשהוא ימצא את הבלוג.
א' היה חבר טוב,נחמד,ספורטיבי,אהב לשחק איתנו והיה החבר הכי טוב של הרבה אנשים.
בזמן אחד מהחופשים הגדולים שלנו התלמידים,חברי נרצח.
במקומו הגיע תלמיד חדש לכתה,נראה בול כמו א' רק שחום יותר,אוהב ללבוש ג'ינסים ומשקפי שמש.( דברים שא' לא אהב)
אני מקווה שהבנתם שא' עבר שינוי תדמית רציני ולא נרצח.
א' עבר מה שהרבה מאוד תלמידים עוברים,לחץ חברתי עצום,
לחץ חברתי מהכתה,מהחברים ומהטלוויזיה. ( טאם טאם טאם)
א' הפך ל( סליחה על הביטוי) העארס הנורמלי,
מניאק אל כולם,חוסר כבוד למורים והתנהגות שאומרת "תסתכלו עליי או שתקבלו אגרוף" ( מה שקורה די הרבה),עארס נורמלי.
מה שמעציב אותי בסיפור,זה שהרבה אנשים "עברו לצד האפל" ועוד הרבה יעברו.
הכל בגלל לחץ חברתי וחוסר היכולת שלנו כחברה לתפקד.
איך זה יכול להיות שדווקא אלו שמניאקים ורעים לכולם הם המודל חיקוי של הרבה מאוד אנשים ?
בנקודה הזאת יש אנשים שיסכימו שמשהו לא בסדר בחברה.
ולעומת זאת יש כמה עם תשובה מוחצת.
"זכר אלפה",בכל "חברה" בטבע יש זכר אלפה,זה שנותן פקודות,לא מקשיב לאף אחד ויש לו את הזכות להרוג כל חיה אחרת.
מזכיר משהו לא ?
נכון ! העארס הנורמלי שלנו.
הגיוני לא ? כל אחד רוצה להיות זכר האלפה,זה למה כל אחד מתנהג כמו אחד,זה למה כל מי שמתנהג כמו זכר אלפה מייד הופך למקובל.
טיעון נכון לגמרי...אז יש לי שאלה קטנה...
למה אם הטיעון הנ"ל נכון לגמרי,אנחנו מחשיבים את עצמנו לטובים יותר מחיות ?


וזה סוף המחשבה הפילוסופית שלי להפעם,מקווה שנהנתם,תרגישו חופשי לשאול או לתקן משהו.

יש לי מין הרגשה כזאת שאנשים ישאלו אותי למה אני לפעמים מדבר בלשון גבוהה ולפעמים בשפה נמוכה,טוב...יש לי תשובה פשוטה....כי בא לי D:
בלשון גבוהה אני כותב,בלשון נמוכה אני מדבר,משתלב לי מתי שאני כותב בבלוג,שאמור להיות מין,,,דרך להוציא הכל החוצה,מצטער אם זה מפריע למישהו.

נכתב על ידי Garnet , 8/11/2008 22:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Garnet

מין: זכר

ICQ: 474487764 




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGarnet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Garnet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)