לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

שם מעבר לקשת


ואם נמאס ואת מתייאשת, הסתכלי, יש קשת בענן שתגשים כל משאלה.

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 220606632 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

לאן שתלכי


מוקדש לכל האנשים שאני רוצה ללכת לאן שהם יילכו תמיד,ושיש להם מספיק סבלנות ללוות אותי גם..

 

כשאת מופיעה, נעלם

כל מה שפוגע בי

ונראה לי, שהמילים

מגיעות בלי לשאול

 

לדרך הזאת אין סוף

תקחי אותי לאן שתלכי..

 

לאן שתלכי, איפה שתישארי

שם אני רוצה להיות

לאן שתלכי..

 

כשמגיעה הזריחה

אני רוצה לנשק את הגב שלך

בדרך שלך אני רוצה להישאר

קחי אותי לאן שתלכי

 

לאן שתלכי, איפה שתישארי

שם אני רוצה להיות

לאן שתלכי..

 

במרחק של המבט שלך

אני אמצא את הנשמה שלי

ובדמות שלך, לחלוטין

אני רוצה לאבד את השלווה

 

לגורל הזה אין סוף,

קחי אותי לאן שתלכי

לאן שתלכי..

-

ואחרי כל הדמעות האלה אני אבקש מהחיים, להפסיק לאכזב אותי.. כי קשה לי לעמוד בזה. נורא.
שוב החיוך..? אני מחכה לו, כבר שכחתי שאני יודעת לחייך.

נכתב על ידי , 1/6/2009 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,274
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)