לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנדור על זה



כינוי:  ג'ורג' מייקל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012


הוא פעלתן, הוא לא טוב בכלל
הוא לוזר, הוא בטלן....

הוא משקר, הוא מבלף, הוא לא אמין
הוא פראייר עם אקדח...


אני יודעת שאמרת לי שאני צריכה להתרחק
אני יודעת שאמרת הוא סתם כלב שולל
הוא ילד רע עם לב נגוע
ואפילו אני יודעת שזה לא חכם

אבל אמא, אני מאוהבת בפושע
וזה סוג של אהבה לא הגיונית, זה פיזי
אמא, בבקשה אל תבכי, אני אהיה בסדר
כל הגיון בצד, אני פשוט לא יכול להכחיש, אוהבת את הבחור

הוא הנבל של החוק השטן
הוא רוצח רק בשביל הכיף...


הבחור מלשין ובלתי צפוי
אין לו מצפון, אין לו בכלל....

כל מה שאני יודעת, צריכה להרפות, אבל לא
"כי הוא ילד רע עם לב נגוע
ואפילו אני יודעת שזה לא חכם

אבל אמא, אני מאוהבת בפושע
וזה סוג של אהבה לא הגיונית, זה פיזי
אמא, בבקשה אל תבכי, אני אהיה בסדר
כל הגיון בצד, אני פשוט לא יכול להכחיש, אוהבת את הבחור


ויש לו את שמי מקועקע על זרועו
קמע המזל שלו, אז אני מניח בסדר
הוא איתי

ואני שומעת אנשים מדברים
מנסים לעשות דברים, להפריד בינינו
אבל אני אפילו לא שומעת, לא אכפת לי....

אבל אמא, אני מאוהבת בפושע
וזה סוג של אהבה לא הגיונית, זה פיזי
אמא, בבקשה אל תבכי, אני אהיה בסדר
כל הגיון בצד, אני פשוט לא יכול להכחיש, אוהבת את הבחור
נכתב על ידי ג'ורג' מייקל , 16/2/2012 13:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ורג' מייקל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ורג' מייקל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)