לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Drugs for Fat


something new to come


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

Hangover


שתיתי יותר מתמיד ,יותר מדיי כנראה,העיקר שלא ביליתי את זמני בחיבוק עם השירותים
סתם כאבי ראש לכול יום

שאין לך מושג מה לעשות איתם...
אני מיתגעגעת לחבר שלי כל כך.....



נכתב על ידי , 8/12/2008 04:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



0011


מה קורה אנשים? אני יחסית בסדר,היום לא התחיל כל כך טוב אבל בהמשך זה השתפר נסעתי עם ההורים למרכז לקנות בגדים לחורף אבל בסוף יצא שקנינו רק תרופאות בשבילי  

 

אחד מהתרופאות זה ,כדורים להרזיה ,שבאמת מהיום הראשון פתאום התחלתי להרגיש פחות רעבה..

אם בחודש יש ירידה במשקל אני ימשיך לשתות אותם,אם לא,אז ננסה משו אחר

 

והדבר השני זה ויטמינים,29 ויטמינים בכדור אחד,נשמע טוב ^_~

life spectrum forte

 

וכמעט השתגעתי היום בלי הסיגריות,כי זהו נגמר,ואין עבודה או כסף אז חשבתי שזהו נדפקתי אז בסוף התקשרתי לאקס שלי והוא הציל אותי,בקרוב יש לו טסט חשוב תאחלו לו בהצלחה!!! לילה טוב :]

 

נכתב על ידי , 1/12/2008 05:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)