לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Can't stand to hear you scream god, Because he's not fucking here bitch



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


לצייר את השלמות

ישבתי וציירתי אותך

עיניים כחולות שקטות, שאומרות לי יותר מדיי בכל מבט שהן יורות לעברי, תמימות

מבריקות כשהבכי עולה ונמתחות קמעה כשהחיוך מתפשט, ירוק-כחול ששואב אותי פנימה

אף ישר וקטן חתום בשני נחיריים שמתרחבים קצת כשאת צוחקת

השפתיים הרכות שלך, עם הדאבל סייד הכסוף שמשבש קצת את הטעם המשכר שלך אבל לא מפחית מהעונג

האוזניים החמודות, עגיל בתנוך ימין ובשמאל החרבה מוסתרת

החיוורון התמידי של הפנים החלקות שלך, שכל יום  מופיע בהן חיוך יפה,

הצוואר הזה, עם הריח של הבושם שלך , שמריח כמו Sea & Sun

עצם הבריח, בולטת קצת מעל שטח העור, גם עלייה הבושם נמרח קצת, החזה המדהים

השוקיים הצעירות שנובעות מבטנך הקטנטנה והשטוחה, המותניים הצרות, הכתפיים הצנומות שמתחברות לזרועות ולכפות ידיים שאני אוהבת לשלב את אצבעותיהן באצבעותיי

הגוף ההמדהים שרק לחשוב עליו עושה לי חשק לבוא ולנשק אותך.

 

כשסיימתי לצייר אותך, התמתחתי-יצאו לי כמה קליקים בגב.

בהיתי בציור, הוספתי קצת צבע עם עיפרון ירוק ועיפרון כחול.

ואז התפניתי לבהות בדמות היצור האלוהי, הנשגב והאהוב שלי.

 

          אני אוהבת אותך.

 

אני מתעבת את הירבים שלי, שהם איתך

בבקשה תגידי לי שזה רק חלום


אל תגיבו, אני לא פה

נכתב על ידי , 13/4/2009 15:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של They call the wind Mariah ב-23/5/2009 00:30
 





5,609
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThey call the wind Mariah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על They call the wind Mariah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)