לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life is no Nintendo game.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

זמן



Time, it needs time"
To win back your love again
"..I will be there, I will be there

"פאק! ישלי מוזה לכתוב! אבל אני חייבת להתארגן לעבודה."
משפט שאמרתי לפני כמה ימים והיום החלטתי לממש אותו. חופש גדול, נשארה לי עוד שנה ללימודים, אח''כ הולכת לעבוד, לחסוך כסף, להתקעקע המון ואז וללמוד אולי ביוטכנולוגיה\הנדסה גנטית\קוסמולוגיה בחו''ל כי אני חייבת להגיד שהקריטריונים פה ללימודים אקדמיים נורא גבוהים.(אני לא מתגייסת).
חחחח ואו, אלה מחשבות שפעם, כשההורים הרוסים שלי שאלו אותי מה אני אעשה אחרי התיכון, לא הייתי מגיעה אליהן אפילו.. אבל עכשיו זה נראה כלכך קרוב. הזמן טס. HOLD ON LIFE! YOU'RE RUNNING TOO FAST! אוף. אני רוצה לחזור להיות בת 10. ללא דאגות, תמימה, תלויה בהורים..
זמן, דבר מצחיק זה זמן. לפעמים אני מסתכלת אחורה ותוהה, כמה הרבה השתנה ונזכרת שכל פעם ששאלו אותי "מה קורה?" הייתי עונה את אותה תשובה בנאלית:"שגרה, הכל משעמם, מה איתך?".
עדכנתי את הבלוג פעם אחרונה לפני שנה וחצי-שנתיים, לא ממש טרחתי לבדוק את התאריך. ואו כמה שינויים עברתי אני, חברות וידידים שלי, כולם סך הכל. זמן עובר וחלקנו מתבגרים, מזדקנים, חיים את החיים. בשנתיים האחרונות ראיתי את כולם ובעיקר את עצמי מתבגרת ובעצם מתחילה לדאוג לעצמי יותר מאשר לאחרים. העולם בנוי מאינטרסים, אינטרסים יש בכל מקום, בכל אדם. ככל שהזמן עובר מכירים אנשים חדשים, לפעמים הם נעלמים החיינו ואני לא חשים בחסרונם ולפעמים הם נעלמים בצורה כזאת שחשים בחסרון שלהם כל הזמן, BUT LOOK AT ME, LIVING AND SHIT!

קיצר לאדעת, אני חושבת שעברו עליי סך הכל שנתיים מדהימות מלאות בחוויות, זכרונות ואנשים מדהימים שמקיפים אותי בתמיכה ודאגה. אולי זו יכולה להיות תמיכה ודאגה מזוייפים, אולי לא, אבל מבחינתי, תמיד יהיה לי מעגל של כמה חברות שתמיד יהיו איתי ויתמכו בי בכל צעד שאני עושה. הכרתי המון אנשים, עם חלק לא שמרתי על קשר, חלק עדיין מקיימים איתי לפעמים שיחות חולין רנדומליות וחלק מהאנשים תמיד יהיו חקוקים בליבי לעוד המון המון המון זמן, גם אם איבדתי אותם :) 
לאדעת, אני מסתכלת אחורה ואני פשוט מבינה שהחיים שלי סך הכל דבש, ישלי הכל. בית אוהב, אנשים סביבי, כלום לא חסר לי. שלמות לדעתי זה כאשר האדם מרגיש שלם עם עצמו, לא רק מבחינה חיצונית. אני שלמה עם עצמי, אני מאושרת :)
כמה תמונות מהזמן האחרון:

ממרץ

סוף מאי

מצעד גאווה
תמונה ממש עדכנית לפני שבועיים, עם המתוקות החדשות שלי :)

אז מה.. איך עברו עליכם השנתיים האחרונות ?:)
נכתב על ידי , 11/7/2013 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlina :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alina :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)