לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בללוג החיים אהבה בצפר והחברים שלי..^__^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

מסית פיצ'מות אצל עדנוש


יום שישי הלכתי לישון אצל עדנוושש ואיי הייה כול כך כףףף ומצחיק

באתי  אליה ואמא שלה הלכה למסיבה לא יודעת מה (איזה כוסית היא היתה חח..:P)

ואז כמו תמיד דיברנו על בינים בנות בגדים ו כול מיני דברים את לא צריכים לדעת נכון עדנוש חחח...XD

ואז עדן החליטה שהיא רוצה להתלבש כמו זונה חחח... (יש תמונות) ואז ראינוו סרט 27 שמלות סרט אחד היפים..:)

אמממ וכמו תמיד עדן הכינה פופקורן והוא נישרף חחח...P: ואז הלכנו לחדר שלה דיברנו עד איזה 4 בבוקר עשינו צחוקים חחיחיחייח

 אהה ואיי סמנו מישחה לחצ'קונים ואז אמא שלה באה וזה חחח... צחקהאלינו ואז אח שלה באאהה ייאווו איזה פדייחוותתת חחחח.

 קיצור הלכנוו לישוןןן איזה מפחידה עדן בליללה...^__%  קמנו  וזההה ואז חברה של אמא שלה באה ואייי אך היא דומה לאמא אחתת שלל מישהיא  חחח.

 וזה ואז אבא שלההה באאאה ואייייי איזהה מצחיייקקק היה חחחח...XD

 ואז אבא של עדנוש ואחותה טום הלכו למשחק של אח שלה שי  ואז הייתי צריחה ללכת לחייים ( המיסעדה )

 והייה מה זה כף  ראיתי מללא בניםם כוסונים..X__X

אחד בלונדי כזה מה זה חתיתך בפרצוףף אחד היפים והגוףף שלו אררררר חחח..

ואחד אימו כזה  בלט כמה זמן לא ראיתי אימו כוסון חוץ מי דני אימו ..^_^

וזאו הדבריםם החשובים אני חושבת טובב אז כמה תמונות

תהנו..:)

 

 

 

 

עדנוש הפרקית..:-*(התמונותת של הזונהלא פורסמו)

 

 

(הנעלים שלי..XD)

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו כמה תמונות בלחיים

(בן דוד שלי)

בו דוד שלי צילם חחח.:P

לא ראוים כלום אבל לא נורא

 

חיחיחיחמחי

 

 

 

 מקווה שנהנתם^____^

תגיבו

 

נכתב על ידי , 30/11/2008 17:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הייי אני מיכל..XD
את אז אני בת 13 מגן יבנה אבל סוף שנת הלימודים אני חוזרת לאשדוד..^__^

טוב אן לי כול כך הרבה דברים לספר אז ככה כמה תמונות שליי







 

 

 

עכשיו אני ועדנוש (החברה הכי טובה שליי בעוולםם..XD)

 

 

 

 

 

 מקווה שנהנתם ^^

עוד מעט אני יוסיף עוד תמוננותת

ביום שלישי רבעי יש לי טיול שניתי אז אני מבטיחה תמונוותת

 

^תגיבייו^

נכתב על ידי , 28/11/2008 15:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 197274414 

תמונה




227

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmihall- Levin ..XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mihall- Levin ..XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)