לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

התחלה חדשה. מטרה סופית (הפעם) + טינספו


אסור לי להכנע לשטויות האלה.
אסור לי לשכוח איך לעגו לי.
אסור לי לשכוח את כל העבר, ההווה והעתיד המר

הפעם המטרה תהיה סופית והיא אכן תצא לפועל.

משקל יעד: 50 קג'.
נראה תוך כמה ימי צום אוכל לרדת ליעד :)
אני די קרובה לזה, לכן זהו היעד הכי ראשון.
הצום מתחיל מעכשיו.

ולמשהו שיעודד, טינספו קצר של הדוגמניות האהובות עליי:






















נכתב על ידי Withdrawn soul , 21/10/2009 01:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסיכולוגים שולחים אותי למרפאה פסיכיאטרית עוד כמה ימים.


כן. שום דבר לא קל.
כלכך ניסיתי. רק קיבלתי בראש. וגם פישלתי.
שום דבר לא יעזור.
.....
יאוש. תסכול.
ואני עוד מצפה למשהו?
___________________________________________

הכל מהתחלה:
המשימות לימים הקרובים:
- לילה חסר שינה (להשאר ערה עד אור הבוקר)
- לקום ב5-6 בבוקר וללכת לטיול קצר עם הכלב
- לקנות ספרי לימוד, אחרי שאקבל את הטפסים
- להתעמל הרבה יותר מכפי שנהגתי
- ריצה בים
- לרדת למשקל 50 קג'.
- לשנות תספורת
- לקנות בגדים חדשים(אחרי שארד במשקל)
- לעשות פירסינג נוסף
- לשכנע את הפסיכולוגים לגביי
- לשכנע אתת הפסיכולוגים לגבי אבא שלי, שיעיפו אותו לבית משוגעים. (עשו לו כבר בדיקות)
- לעבור את הצו הראשון...


והפוסט... סתם מסביר ככה בכללי על המצב הנוכחי שלי עד היום.





נכתב על ידי Withdrawn soul , 18/10/2009 01:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Withdrawn soul

מין: נקבה




1,158

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWithdrawn soul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Withdrawn soul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)