לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסע בין שומנים


אנשים שמנים אפשר לראות מרחוק, אתם לא צריכים משקפיים בשביל לראות אותי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מה אני עושה?!


איך להתחיל? טוב נתחיל בבעיה הכי גדולה שלי כרגע (משהו ממש קטן יכול להיות בעיה ממש גדולה) וזו הילדה שנדבקת אלי, נקרא לה ח'. בקיצור ח' החליטה שהיא ואני חברות ממש טובות ועכשיו היא נדבקת אליי יותר כי אין לה חברים אחרים. שאר החברים שלי לא סובלים אותה בעצם אף אחד לא סובל אותה, אבל זה לא מונע ממנה להתחיל עם כל דבר שזז, או שלא זז ליותר משניה.

ח' היא ממש פרה, ולא בגלל שהיא אוכלת המון ולועסת כמו פרה אלא גם בגלל שהיא ראתה שאני מנסה להיות לבד עם הכוסון (נקרא לו ק') אבל היא החליטה לכפות את הנוכחות המעיקה שלה עלינו וגרמה לק' לברוח הכי מהר שהוא יכול.

הדבר היחידי שטוב בח' זה שהיא גורמת לי לא לרצות לאכול, כל פעם שאני רואה אותה לועסת זה גורם לי לרצות להקיא או הורס לי את התיאבון לכמה שעות.

אני חושבת להירשם לחוג אירובי, אולי שם אני אצליח יותר טוב מאשר מול הטלוויזיה. 

נכתב על ידי fatti , 19/1/2009 18:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבולבלת


יש אחת שלומדת איתי בשכבה וחשבתי שהיא אוהבת אותי וחברה שלי, כי היא כזאת לוזרית שמרחמים עליה כל הזמן, קטנה ושמנה כזאת, פתטית בטירוף. בכל מקרה, היא מכירה את רוב החברים שלי כי היא נדבקת לי לנשמה, וחשבתי שהיא מכבדת אותי באיזה מקום ולא תבגוד בי. בכל מקרה, יש אחד כוסון נ-ו-ר-א שהתחיל איתי (פחחח מי יתחיל עם פרה כמוני) והיא פשוט נמרחת עליו וזה נראה כאילו היא מסיטה אותו נגדי(או סתם מבריחה אותו)

ואני רוצה אותו כ"כ... הוא כ"כ גבוה ויפה, ורזה עם שפתיים מושלמות וידיים ענקיות, קול עמוק ונוגע כזה עם מבטא חמוד של עולה חדש... מה אני אגיד, זה עושה לי את זה

בכל מקרה, מה לעשות? בזמן האחרון הוא נראה כאילו אין לו זמן אליי או משהו, היא הבריחה אותו (בשלל הדרכים היצירתיות שלה), או שזה משהו בי? מה אתן אומרות, לתת לו קצת את המרחב שלו ולקוות שהוא יחזור, ללחוץ, או לשכב איתו עד שהוא לא יוכל להתנתק ממני(זה שורף 500 קלורייות!)?

 

בכל מקרה, מבחינת המשקל אני ממש משתדלת בימים האחרונים. אני מתעמלת עם האלה בערוץ הספורט, השרוטים האלה שיושבים על החוף ועושים תרגילים מוזרים, מנסה ללכת הבייתה ברגל כמה שיותר, מקצצת פחמימות... אבל אין התקדמות. אני מיואשת...

נכתב על ידי fatti , 18/1/2009 18:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלום


אין עלייה משמעותית או ירידה משמעותית, סתם תקועה במקום...

זה מאוד מאכזב אותי שאני כזאת פרה  חסרת מוטיבציה, כי ברור לי שאני יכולה לתת יותר ולהתאמץ יותר, וכל הירידה המשמעותית שהייתה לי זה רק בגלל שגיליתי שהדבש בבית ישן נורא וגורם לי להקיא

נכתב על ידי fatti , 10/1/2009 13:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  fatti

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfatti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fatti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)