לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It´s Time



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

כי נכון לי עכשיו


שלום אנשים חביבים! עבר הרבה מאוד זמן ובאמת שאין טעם שאני אספר הכל או אפילו בכלל.

רק רציתי להזכיר לכם ולי שאני פה.

עברו חודשיים מאז העדכון האחרון שלי פה. וואו, בכלל לא שמתי לב איך שהזמן נעלם לי.

עוברת עליי תקופה נהדרת. כרגע הכל פחות או יותר מתחיל ליפול במקום הנכון. הכל מסתדר ומתבהר. הייתי צריכה לשחרר קצת מהניסיונות המטורפים והנואשים שלי להחזיר את הדברים למסלולם והכל הסתדר מעצמו. נפלא!

עובר עליי חופש מעולה שבא בדיוק בזמן. הייתה לי תקופה לחוצה מאוד. בין אם לחץ נפשי ובין אם לחץ בזמנים ובלימודים. בא בטוב, אין מה להגיד. פשוט להישען אחורה ולהירגע. חבל שבעוד כמה ימים נחזור לשיגרה של בית הספר בבום ולא נדע איך לאסוף את עצמנו מחדש להתרכזות הזו בלימודים. אני יודעת שככה זה אצלי לפחות. אבל החופש הגדול מגיע! החודשיים האחרונים האלה לא יכולים להיות כל כך נוראיים.

 

אני מקווה שיתאפשר לי לעדכן כמו שצריך בזמן הקרוב. אין לדעת עם מה שעובר עליי.

אני לא יודעת אם ציינתי את זה בעבר או לא אבל... אני עוברת לבית אחר. המעבר אמור היה להיות באוגוסט אבל הקדימו אותו! למתי? אני לא ממש יודעת, אבל סביר להניח שאני אחגוג את יום הולדתי ה-15 שם! מסיבת ג'קוזי! יאי!!!

 

קיץ! D:

נכתב על ידי , 15/4/2009 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





472
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHAPPY_DAY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HAPPY_DAY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)