לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגה של ילדה אופטימית אך דיכאונית..


קראו. חשבו. גיבו. אני פה בשביל לפרוק עול אחרי יום\יומיים.. המעט שאני יכולה לעשות בשביל לבדר אתכם זה הגהה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

ראשון-שני 14-15 בדצמבר


טוב.. אז היה די נורמאלי ביומיים האחרונים (חוץ מראשון) יום שלישי (היום) קונגרס!!!!!!!

 

 

ראשון-סמינר מועצות! חצי משעמם תחת חצי כייף! אחרי הסמינר הלכתי עם עינב (שובשםבדוי..) לקנות מתנה לאחותי בקניון-שכמעטמצאה את המתנה כי היא בחוג בלשות! וגם בחוג קולנוע אז הדמיון שלה עזר לה לחפש בהרבה מקומות לא קונבנציונאליים (כמו החור למדיח במטבח או מאחורי השירותים או מתחת למיטה שלי..)

ואז כל היום עבר חלק.. בלי הפתעות מיותרות..

 

שני-יום רגיל.. אני שונאת מתמטיקה!! שונאת!! לא הצלחתי להבין כלום מהחומר שהמורה עזרה לי להשלים! מכירים את זה שאתם לאא מבינים משהו בשיעור, שואלים את המורה והיא נותנת בדיוק את אותו ההסבר כמו קודם ומצפה שתבינו??!!!

 

טוב.. ביום שלישי הזה קונגרס!!!!!! סופסופסוסופסופסופסופסופסופ!

נכתב על ידי , 16/12/2008 07:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש 12-13 בדצמבר


טוב.. אז הגיע סופ"ש סופסוף!! וזכרתי לכתוב!!

 

יום שישי- קמתי בבוקר לשעת 0, הלכתי לבי"ס לפגישת מועצת תלמידים והמשכתי ביום שלי כרגיל... אחרי בי"ס נפגשתי עם עינב (שם בדוי.. סתם כי כולם רושמים בשמות בדויים) ואז הלכנו יחד לפרוייקט ז"ח (זיווה חרגולית-סתם כי זה מורכב מאותיות שמתחילות ב-ז ו-ח) בשמו"צ ואז נשארנו שם עד איזה 6 בערב כי עשינו שלטים לערב התרמה לקן ונשארנו לקבל"ש (קבלת שבת) של הגו"צ (כל הילדים מ-ד' ועד סוף ח'). אחר כך הלכתי הביתה, התקלחתי ועזרתי לאמאשלי להכין א. ערב (לכל המשפחה-12 איש כולל דודים, דודות,סבים\תות...) ובסוף הערב הצלחתי להחזיק את עצמי ערה עד 11 בלילה ונרדמתי.

 

יום שבת-קמתי ב 2 דקות לתשע אבל רציתי לקומם בול ב-9 אז נשארתי במיטה 2 דקות במקום לרוץ להשתין.. ואז רצתי להשתין.. (אתם יכולים להיגעל מהפירוט.. זה בסדר..) וחץ מזה לא קרה שומדבר מעניין (הייתי בבית וראיתי טלוויזיה) עד רבע ל-4.. כי רצתי לקן שעתיים לפני הפעולה כי הייתי צריכה לעשות אודישן לאיזה וו"וניק לערב התרמה ללהקה אבל הוא הבריז לי אז כבר נשארתי בקן עד הפעולה.. ואחרי הפעולה חיכיתי עם חברה שלי גילי (עוד שם בדוי.. לא יודעת למה..) לאוטובוס במשך שעה ועשרים דקות.. בשבע וחצי התייאשנו והלכנו ברגל... אחרי זה חזרתי הביתה, ראיתי טלוויזיה, התקלחתי, 400 בטן וכו, וכו,... ואז התיישבתי לכתוב בישרא! (לא שכחתי!!!!) ואגב-מחר (יום ראשון) יש לנו סמינר מועצת תלמידים במקום בי"ס!!!

 

וזהו נכון לעכשיו.. בייביי עד יום שני בערב!

נכתב על ידי , 13/12/2008 22:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלישי-רביעי-חמישי 9-11 בדצמבר


טוב.. אז את מול שכחתי לעדכן את הבלוג..(אופסי..) אז כתבתי תקציר לשלושה ימים..:

שלישי-ביטלו לנו 3 מתוך 6 שיעורים.. (יש!) הייתה לי פעולה.. (שוב יש!) והיה ממש כייף-הייתה פפעולת "נחש מי".. (כשיש לך מדבקה על המצח עם שם של מישהו ואתה צריך לנחש מי הוא..) וזהו.. הלכתי הביתה התארגנתי לשינה, ראיתי טלוויזיה (נכנסתי לישרא..) וזהו..

 

רביעי-היה לי פגישה ברדיו ואז הלכתי לפעולה בפרס הנוער.. (שאני הולכת אליה רק כדי לשפר ציון..) והיה די כייף לשם שינוי.. התארגנתי לשינה ונרדמתי על הספה-לא זכרתי לכתוב!! שיט!

 

חמישי-התבטלה לנו שעה שישית (שוב יש!) אבל לא יכולתי ללכת הביתה (לא יש!) כי הייתה לי כיתת אומן בשעה שביעית-שמינית.. אז לא היה לי טעם ללכת הביתה... הלכתי הביתה, ואז לתמר! עם שחר.. ראינו סרט והלכתי הביתה, התארגנתי לשינה, והנה אני כאן! אז ליל"ט!

נכתב על ידי , 11/12/2008 22:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 472941723 




143
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמין. דה לונלי וואן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמין. דה לונלי וואן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)