לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You show me how to grow through the change


כינוי:  ...Mary

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011


הקוסם מארץ עוץ

אמר שיש לי שלושה משאלות בדיוק

לבקש ולא לפספס אף אחת מהן

פן אפספס הזדמנות אחת ויחידה.

 

חשבתי לעצמי מה עליי לבקש כדי

שלא אפספס הזדמנות אחת ויחידה

חשבתי מה הדבר שרציתי מאז ומתמיד

היה לי פצע שלא הספיק להגליד.

 

התחלתי לרוץ לעבר המרצפות הצהובות

שנראו כאילו מתרחקות ומתרחקות

חשבתי שיקח נצח עד שאליהן אגיע

ושמעתי קולות ברקע, שאמרו לי לא לוותר.

 

אזרתי את האומץ שמעולם לא היה לי

תפסתי את רגליי ורצתי אז מהר.

התנשמתי, התנשפתי והרגשתי שהכוח אוזל

ובכל זאת לא וויתרתי על הזדמנות אחת ויחידה.

 

המשכתי לרוץ, כל עוד נפשי בי

הגעתי למרצפות הצהובות, ועברתי את כולן עד הסוף.

הגעתי למן צוק אדיר, גבוה ומדהים ביופיו

ואז נעצרתי - אחרת הייתי נופלת ממנו.

 

הרגעתי את נשימותיי עד שהדפיקות חזרו לקצבן

הזדמנות אחת ויחידה כמעט הרגה את נשמתי.

הבטתי לעבר השמיים התכולים והאופק נעלם מעיני

הבנתי שאני יוצרת לי אותו, ואין אף אחד מעליי.

 

הבנתי שחיי תלויים בי, ולא במישהו אחר

הבנתי שאצליח בכל, רק במידה ולא אוותר.

לקחתי את עצמי וקפצתי מהצוק ישר אל בטן האדמה,

הזדמנות אחת ויחידה ישר, הגשימה שם את עצמה.

 

הפצע הגליד, ומאז ולתמיד, הרגשתי מאושרת ושלווה

הקוסם מארץ עוץ שב לארצו ולעולם לא נראה

ועד היום אינני יודעת אם להודות לקוסם המיוחד

או להודות לעצמי על התובנה שקבלתי, אחד ועוד אחד.

נכתב על ידי ...Mary , 22/1/2011 18:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cerca Trova ב-19/4/2011 22:44
 





8,009
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Mary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)