לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמבר - עזרה ועיצובים


אמבר עזרה ועיצובים

כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 406380387 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פוסט חדש|מדריך לעיוות התמונה|פיקסילים|אייקונים|תמונות לעיצובים|ועוד..


פוסט חדש|מדריך לעיוות התמונה|פיקסילים|אייקונים|תמונות לעיצובים|ועוד..

היי לכולם!

מה נשמע?

אצלי הכל בסדר

תודה על כל התגובות שלכם ^^

נכון היה מבצע בפוסט הפתיחה?

אז אני מאוד מצטערת..אני לא הכנתי את החתימות עדיין אבל בפוסט הבא הם יהיו!

טוב מתחילים במדריך..

-מדריך לעיוות התמונה-

*אין להעתיק מדריך זה!

טופפ תפתחו תמונה..

אני פתחתי בזו:

עכשיו תעשו את מה שאני עשיתי:

 

תבחרו באחת האפשרויות המסומנות (שווה לכם את הראשון)

ואז יופיע לכם חלון עם אפשרויות שונות כדי לעוות את התמונה,אחרי שבחרתם מהאפשרויות

תלחצו על ok

אם לא הבנתם משהו מוזמנים לשאול אותי בתגובות ^^

-תמונות לעיצובים-

יפות לא?

-כפתורי אייפוד-

*לשימוש אישי בלבד

*לא הכנתי ת'כפתורים אבל בכל זאת תנו קרדיט

מה כלכך קשה?!

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

   Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket

 

 Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket

 

Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket

 

     

-שטויות לרשימות\בלוג-

*לשימוש אישי בלבד!

*על רקע שקוף

-טקסטורות ליכלוך גדולות-

*שימוש אישי!

*לקחת?! - לינקקת

*חלקן מהבלוג הזה

-שומרי מסך של טבע-

*לשימוש אישי!

נכון בתגובות הבטחתי ל-just maya

שיהיו בפוסט הזה הרבה עיצובים להורדה?!

אז אני לא הספקתי להכין אז אולי בבפוסט הבא..אז במקום זה הבאתי מלא באנרים XD

-באנרים-

*מהתיקייה האישית שלי

*שימוש אישי בלבד

 

עיוותים:

רמז:קשור לפירות

הפרס:לינקוק בפוסט הבא!

1. פותר\ת:

מה זה:

2. פותר\ת:

מה זה:

3. פותר\ת: קארין

מה זה:בננות

ביי..מקווה שנהנתם :)

סקיי

נכתב על ידי , 19/12/2008 15:59  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת שעושה מה שמתחשק לה :P ב-20/2/2009 18:59
 



פוסט פתיחה|הזמנה|מלא עזרים|ועוד :)


פוסט פתיחה|הזמנה|מלא עזרים|ועוד :)

היי לכולם :)
אני יאנה (סקיי)
אני יודעת לעצב בפוטושופ נממ..אולי כמה חודשים??!
(אני לא ממש זוכרת><)
אני אלווה אתכם בכל הפוסטים שיהיו באמבר ^^
טוב אין זמן לפיטפוטים..שנתחיל?
אה עוד משהו..אני מצפה למלא תגובות!!!!
אוקיי נממ..נתחיל ב-
-תמונות לעיצובים מיקס-
*לשימוש אישי בלבד!
*אם לוקחים - מלנקקים

יפים לא?
נעבור ל..אמ..
-פונטים בעברית-
*לשימוש אישי בלבד

אנרכיה פונט

 

בצפר פונט

 

ליתיום פונט

 

טורנס פונט

 

ברוז פונט

 

אינפלציה פונט

 

פרה פונט

 

קרמל פונט

 

שירלי פונט

 

שנאה פונט

 

קרמבו פונט

 

שנקין פונט

 

שלט פונט

-מיקס כפתורים-
*לקחת?! - לינקקת!
*תוצרת אישית
*לשימוש אישי בלבד..

  

  

  

  

  

-תמונות לעיצובים מיקס-
*לשימוש אישי
*לקחת?! - לינקקת!
 
 
 
  
-פטרנים לפוטושופ-
*לשימוש אישי!
*למרות שלקחתי מבלוג אבל לא היה כתוב על הפטרנים שזה של הבלוג אז בכל זאת:

קרדיט

Pink Photoshop Patterns Photoshop Pixel Patterns 

Floral Photoshop Patterns Micro Patterns

יואו עשיתי מלא אבל בכל זאת פוסט פתיחה..
-עיצוב להורדה-
הלוגו:
img228/1323/image33xa.png 
הרישמות:
פנוי ל-3 השלמות:
-העיצוב ל-קארין-
הלוגו:
הרשימות:
התאמת צבעים:
ללוגו:b0704f
לרשימות:b0704f
לדף:ffffff
מבצעון:
הפרס:חתימות (כל אחד לומר לי מה לכתוב על החתימה)

        

כחול-

תכלת-

ירוק- 547119|נועה :]

ורוד-

כתום-

ורוד כהה-

סגול-

אדום- 556289|Just maya:D

צהוב-

זהו :(
אני מצטערת שלא היה הכי ארוך שאפישרXD
אבל היה טוב לא?
טוב יאללה אני ממהרת לחוג!
ביי..
סקיי 3>
נכתב על ידי , 16/12/2008 16:23  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכל לבנות (; ב-9/3/2012 17:49
 





1,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקיי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקיי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)