לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורמים D:



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

יש לי יומולדת היום!!!!


י ו מ ו ל ד ת

טוב אני יודעת שכבר הפסקתי להכנס ולא כתבתי חודש , פשוט הרגשתי שאני לא צריכה את זה. ..

אבל היום זה יום מיוחד D:

כמו שבטח הבנתם כבר , יש לי יומולדת היום! -11.2-

למזלי הרב חברים שלי טיפשים אז הם שחכו להביא ביצים ונשארתי נקייה P:

אבל עבדו עליי החארות

רדפו אחרי כאילו שיש להם ביצים בידיים ואני רצתי כמו ילדה מוכה 0=

אבל האמת אמת - היה לי חרא של יום ...

שנאתי היום את כל העולם [הבנים בעיקר]

אבל בוא נחשוב חיובי -

 יש לי חברות מדהימות שהתקשרו אליי ש-7 בבוקר ושרו לי היום יומולדת (:

וגם הביאו לי בלונים אבל המורה להיסטוריה לקחה אותם ~רוע לב~

בסוף אחרי הרבה זמן מצאתי רעיון לחגוג יומולדת

 אבל החלטתי שלא לחגוג - אין סיבה ... סתם לא באלי ...

במקום זה קניתי בערך את כל TNT ,

ובגלל שעליתי במשקל (זה טוב , הייתי בתת - משקל )

עכשיו בג'ינסים שלהם עולים עליי [Kind of]

והשלמתי את המשימה בTO DO של למצוא ג'ינס בTNT שהוא לא ענק עליי P:

[שמתם לב כמה משימות של הTO DO השלמתי בחודש האחרון ?!

ואני גם נוסעת לתאילנד- איזה שמחה!]

 

אנשים יכולים להיות מגעילים [?!]

אנשים יכולים להיות מקסימים [?!]

 

א ת מ ו ל - ב ח י ר ו ת


אתמול היו בחירות ...

 סתם ערב משעמם מורחים תזמן עם הרבה מילים לא מובנות

 [אופוזיציה? קואליציה? רוטציה? מעניין לי תתחת ... ]

אבל דבר אחד הבנתי - העם בחר לבני ]טוב מאוד צריך אישה] אבל זה שווה לתחת

אם אומרים שהיא לא יכולה להקים ממשלה וביבי כן יכול ... וכל השטויות האלה ...

בקיצור כנראה שהיא לא תיהיה ראש ממשלה למרות בחרו אותה ... - זה דמוקרטיה? -

אבל נכון מגניב מה שערוץ 10 עשו עם המדגם על עזריאלי ?!

עכשיו לחלק היותר מעניין של הערב ההוא: הפסקת חשמל שכונתית ב- 11 בלילה ! 11 !

איזה חרא של טיימינג נו באמת ?! באמצא הבחירות כולם בסלון מול הטלוויזיה בחוץ סערה ובשעה שאתה הכי

לא צריך עכשיו להתקע בחושך - בום , הכל נכבה כל מה שאתה שומע את את הזמזום של המנורת חירום והרעמים שבחוץ ...

איזה סרט ... , הדלקנו נרות וחיכינו בסלון כמו מפגרים שחברת חשמל תתאפס.

יצאתי החוצה וזה היה ממש מוזר אבל השמיים היו צהובים! בחוץ 11 - 12 בלילה וזה נראה כאילו 5 בבוקר והשמש זורחת ...

זה היה אחד ההזויים....

 

זיהווו D:

 

איזה שיר יפה זה Broken strings נכון?! התאהבתי (:

 

מצב רוח :

בוהה ... מוזרה ... ואדישה במיוחד O:



 

נכתב על ידי , 11/2/2009 14:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





354
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit's just einat :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it's just einat :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)