לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי גבוש =]


לכל אחד יש תחיים המחורבנים שלו... לי לא!!! חח...חח.. אני חיה לפחות בנתיים בכפר תבור כיתה ח1 ה-א-ל-ו-פ-ה איזה סתומה אני!! קיצר יש לי תחברות הכי טובות תבנים הכי חתיכים והחיים שלי בהחלט #מהממים # "קוצור" |המבין יבין| "הכניסה מותרת והיציאה מיותרת"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

סתם התחלה קצרה לבלוג!!!


טוב אז ככה...

 

הכל התחיל בלילה סוער וקר במיוחד.... העננים היום אפורים הפרחים קפואים... ועוד אלמנטים של קפור... שכבתי במיטה עם.... סתם...

טוב קוראים לי גבי |אתם בטח שואלים את עצמכם איזה מן שם זה?, זה לא שם של בן?| טוב אז לכל מי שלא יודע גבי קיצור של גבריאלה..

 

אז אני חיה בכפר-תבור אחלה כפר קטן ונחמד וכמו שהחברה הכי טובה שלי אומרת: "איפושו בין טבריה לעפולה...המקום שמכל הצדדים נפלו קטיושות במלחמה ועליו לא!!!"

 

אני לומדת בכדורי וזה חרא!! לא בגלל הבצפר בגלל הלימודים, לימודים זה תמיד חרא!!

טוב אז אני בכיתה ח' 1 ה-א-ל-ו-פ-ה!! חח.. סתם...סתם...

 

~טוב אז אני אוהבת תחיים והחיים אוהבים אותי~

יש לי המון חברות ובינהן שלוש הכי מיוחדות ליעד שהיא הנמוכה והנרקומנית!! סתם.. אני מתה עלייך! שמתי תסמיילי הזה כי הוא נראה מסומם!!

בל שהיא בתכלס הסתומה.. אבל לפי המחקרים האחרונים רמת ה- IQ שלה הולכת וגדלה...

ומור שחייה באשליה שהיא אטאיסטית גוטית!!!

ואני בואו נגיד החרשנית הגבוהה והבלונדינית חחח..."קוצור" |הבין יבין| כולן קוראות לי השמנמנה!!!

ולא בגלל שאני שמנה ואני לא!! סתם כי יום אחד הן קמו בבוקר והחליטו לקרוא לי ככה..

 

וכל מי שגר בכפר ואין הרבה!! יודע שאנחנו לא נפרדות לשניה!! כמו עלוקה שנדבקת לעלוקה..

 

ויש את הבנים שהם גלוש, גיאצ'וק, עמריקוש, מומו |נוה|, ונונו |נעם בר|!

יש עוד בנים כן..?! אבל עם אלה בעיקר אני מסתובבת..

אבל לנונו יש עכשיו חברה |טוני| והוא לא עוזב אותה לשניה...

 

טוב ביום חמישי היה לי מבחן באנגלית וכמו תמיד לא התאמנתי... אז ישבתי ליד לוטם והעתקתי תתשובות.. אבל רק חצי מבחן בערך..

נקווה שהמורה לאנגלית שלי לא חסרת חיים |כמוני| ותקרא את הבלוג שלי כי אז הלך עליי!!

 

אתמול היה יום חמישי לכל הלא מעודכנים.. וכמו תמיד יצאנו לקור שהיה בחוץ עם אסף אור ליעד וגיא הבאתי קרמבואים מיוחדים ומגעילים מגרמניה וכולנו "אכלנו" אותם יותר נכון זרקנו אותם על התחנה!~

 

בגלל שהיה קר הלכנו למועדון נכנסו לחדר כדי שניהיה לבד |מואהה צחוק מרושע| ושיחקנו newer אבל היינו צריכים ללמד את גיא הדביל לשחק... סתם גיא מתה עלייך...  אתה בטח קורא את זה עכשיו כמו תמיד!!

 

אחרכך ליעד שיגעה לנו תשכל איזה שעה ואז התלוננה שכואב לה הראש אז הלכנו כל הדרך עד הבית שלה כדי שהיא תיקח כדור לכאב ראש וכסף.. למה?! חכו בהמשך...

 

לליעד היה ממש קר אז היא החליטה שבא לה קרטיב אז הלכנו לתחנת דלק לקנות קרטיב!! היא קנתה בטעם קולה ואני נדפקתי עם ענבים בטעם חרא!!

 

אחר כך חיכינו לכול אלה שהלכו לבת מצווה של מיכל ארמה.... נ.ב. מזל טוב!

ואז הלכנו לגן הפסלים...

נ.בב

למה קוראים לא גן הפסלים אין בו פסלים בכלל!!

אז ישבנו בגן הפסלים ליעד עישנה וגם גל...

והיה משעמם אז הלכנו הביתה אני הלכתי לישון אצל ליעד ובל באה איתנו... אז דיברנו איזה שעה ככה דיברנו בעיקר על הנסיעה לתל אביב שאנחנו מתכננות כבר שנה!!! חחח... הולך להיות פיצוץ.. נסיעה באוטובוס יומיים...

 

בל הלכה ואני וליעד נרדמנו בערך אחרי חצי שעה...

 

ועכשיו לקראת הסוף...

 

לאור היום יש יומולדת המון המון מזל טוב!!!

 

כל מי שלא יודע מי זה אור הנה תיאור קצר..

גבוהה wannabe שוביניסט איגואיסט אוטיסט ועוד כל מני מילים שנגמרות ב- יסט... סתם... סתם... אור אני מתה עלייך ואתה יודע את זה!!!

מזל טוב לחן בורדה מחר יומולדת!!! נביא לך בלונים אל תדאגי!!

 

ועכשיו...

סליחה שחפרתי ושיהיה לכם ערב מעולה!!! 

נכתב על ידי , 12/12/2008 19:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 354207608 

תמונה




259
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגבוש =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גבוש =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)