לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כַּמָּה חָשׁוּב לִרְאוֹת פִּתְאֹם חֲצִי יָרֵחַ.

כינוי:  אוֹשרִי

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014


3 שנים, וזה מרגיש כמו חיים שלמים, 3 לאוקטובר, תמיד בימים האלה הראשונים יש רוח מהים שנכנס לי לחדר ופתאום קצת מכאיב לי בבטן, כי זו בדיוק הרוח שהייתה באוקטובר ההוא הראשון שלי איתך, שלימד אותי מה זה להתרגש, מה זה להרגיש, מה זה לאהוב, ככה גדול, ככה אמיתי.

הייתי בת 18 והיה נדמה לי שידעתי כבר מה זו אהבה, אבל אז אתה הגעת אחרי הרבה שנים ומשהו קרה, איך אפשר לגלות מישהו כלכך הרבה אחרי? והיית שם, אחר ממי שידעתי, ממי שהכרתי, פתאום העיניים הסתכלו אחרת, ומאז העיניים לא שבו להסתכל כבעבר.

אתה יודע, כאבתי יותר משאהבתי ב3 השנים האלה, ועדיין לא הייתי מוכנה לוותר על אף אחד מהרגעים של השנים האלה איתך. הייתי מוכנה לסבול את כל הכאב רק שלא יחסר לי ממך, ממה שנתת לי להרגיש, גרמת להרגיש, לימדת אותי על עצמי, הכרתי לי את עצמי, גרמת לי לראשונה לאהוב את עצמי ועל זה אוקיר לך כל חיי.

לפני חודש שאלת אותי מי הבן אדם שהכי השפיע עליי, אמרתי לך שאני לא רוצה לדבר על זה, פשוט כי לא תבין כשאני אגיד שזה אתה, שעיצבת אותי, ריסקת אותי מכאב, מילאת לי את הלב ועשית אותי גם מאושרת כמו שלא ידעתי שאפשר קודם.

3 שנים וזה באמת היום כבר לא עוקץ לי בלב, לא מכאיב לי או שורט לי שום דבר, אני רק מחייכת כשאני נזכרת בזה, בפעם הראשונה בחוף, מרוגשת, תמימה, מפוחדת, לומדת איך זה מרגיש המגע והחיבוק והאהבה הזאת, הטעם הזה, השפתיים, הריח. בטוחה שהייתי מחבקת אותה, את הילדה הזאת בת ה18 שהייתי, לוחשת לה שהיא הולכת להיכנס לרכבת הרים הכי מסחררת שהייתה לה בחייה, שלא תפחד, שתעשה בדיוק מה שהיא מרגישה, שלא תשנה כלום, ככה, אמיתית, כמו שהיא, אימפולסיבית כשצריך, לא מוותרת, עקשנית ואוהבת, אוהבת, לא לשכוח לאהוב, ובעיקר הייתי לוחשת לה שזה הולך לכאוב לה עד העצם, ושלמרות זאת, אסור לה לעצור בדרך. 

איזה מזל שלא עצרתי אפילו לרגע אחד.

תודה אהבה יקרה לליבי שעשית לי את שלוש השנים האלה הכי כואבות ומאושרת שהיו לי, לימדת אותי מה זאת אהבה ללא גבול, ואת זה לומדים פעם אחת בחיים, או לעולם לא.

נכתב על ידי אוֹשרִי , 2/10/2014 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוֹשרִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוֹשרִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)