לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lust for Life



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סעי לסיצילה מותק, מאוחר זה תמיד מחר


(כייף לשמוע פורטיס..)

 

החלטתי שאני הולכת עם הסוד עד הסוף.

נרשמתי  היום לאתר וקיבלתי מין ספר אלקטרוני על עושר:)

 

הייתי היום אצל אחי והרגשתי שהוא נבוך מזה שאחותו הקטנה באה אליו והוא מעשן איתה..

הלכתי אחריו לקניון וקניתי איפור הכרחי.

אני  רוצה לשנות קצת את החדר,להחדיר בו אנרגיה טובה ותחושת שייכות.

 

מחר אני יעשה פוסט על החזון האישי שלי..

 

בנתיים:

 

המחכשה קטנה..

 

 

האלפא שלי  

 

לסיום ..

הכרת תודה

 

תודה על השבת הרגועה והנעימה..

תודה על האחים הנפלאים שיש לי ועל הזמן שלי איתם..

תודה על הבריאות החזקה והאיתנה שלי..

תודה על ההצלחה המרובה שתתרחש לי בשירות ועל יחסי אנוש מעולים עם הסובבים..

תודה התמיכה שאני מקבלת מאבא שלי..

תודה על השינה הטובה שמצפה לי..ועל יום חדש ונפלא שיתגשם מחר

תודה על סכום הכסף האדיר שאני מקבלת..

תודה על האמונה שקיימת ומתחזקת מיום ליום..תודה על ההוכחות שממשיכות להגיע..תודה על ההגשמות הרבות והמרובות שיש ועוד יהיו לי..

 

 

 

 

A Gift From The Secret

 

(אני אוהבת להתחיל עם זה את היום ^)

 

לילה טוב ,

אנגי'.

נכתב על ידי , 28/12/2008 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the secret


וווווואווו!!

 

איזה כייף,לפני חצי שעה קמתי וגילתי שה' הקשיב לבקשתי!!

אני עדיין לא מאמינה וכ"כ מודה:)

השינוי הוא ממש ויזואלי,כיף,כיף,כיף..

 

אתמול הפוסט היה קצת דיכאוני,רשמתי אותו בדיוק אחרי ריב כבד  ותחושות קשות..

בלילה התגברתי על זה והזמנתי את בקשתי:))

 

תודה

תודה

תודה

תודה

 

היום אני הולכת ל א' הולך להיות ממש כייף,אני מתה לשתות איתו ולעשות סקס..

 

האהאה גם ירדתי בשקל (54KG על 1.65)

 

פוסט פתטי חחח

לא נורא

 

סוף שבוע נעים וקריר

 

אנגי'

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2008 14:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון


כן רשמתי פוסט הכירות אבל באופן אקראי התנתק בדיוק האינטרנט ששלחתי..

אנלא מסוגלת לשחזר את מה שכתבתי,עצבות נפלה עליי,עצבות ממנה..

אז ככה יש לי אמא שמורידה אותי למטה.

 

אני שומעת עכשיו את השיר פלוגה בקו,של מאיר אראיל

והוא כ"כ מתאים למה שאני מרגישה:

 

 

אני רוצה לפגוש אותה פתאום במקרה
אחרי שכבר אשכח אותה כליל.
אני רוצה שזה יהיה לגמרי במקרה -
ילדה קטנה אהבתי בגליל.

עומד אצל חלון ראווה
בתור חייל מה כבר יכלנו להספיק?
נשקפת בזגוגית פתאום הולכת וקרבה...
בתור חייל אני ידעתי להצחיק.

מדרגות נעות באיזה כל-בו ענק,
צרוד מתוק היה גלגול צחוקה...
אני יורד והיא עולה אלי, אנחנו רק,
- והגליל כמו איזה ארץ רחוקה.

שוכב לי על החוף ומתנמנם,
ילדה עם סומק-לחי חן גומות...
צל קריר זוחל על מצחי המדמדם...
זה עוד ירוק, חרדו עיניה החומות.

אוטובוס דחוס, מלא ערב רב -
נתחיל להיוודע יקחו אותך...
ומי זאת הנלחצת אלי גב אל גב -
...ורק צלקת תישאר ממך.

פתאום התחיל הקיץ רגעים למנות.
ואז כבר באו המשאיות
היא לא באה לנשיקה כמו יתר הבנות -
- גם תור לכרטיסים יכול להיות.

לא משנה מקום גם זמן לא משנה
ילדה קטנה אהבתי בגליל.
ואני הולך לפגוש אותה לגמרי במקרה
אחרי שכבר אשכח אותה כליל.

(היא לא באה לנשיקה כמו יתר הבנות
- גם תור לכרטיסים יכול להיות.)

 

 

הדגשתי כל מילה ,כל מילה חזקה כאן.

 

ערב נעים וקריר,

אנגי'

נכתב על ידי , 25/12/2008 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,656

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Atomic Girl- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Atomic Girl- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)