לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקום מפלט

זה מקום המפלט שלי מהעולם. המקום היחיד שיכול באמת להגיד מה שחושב... בלי לפחד מאף אחד

Avatarכינוי:  שונה מהשאר

בן: 32

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

עולם הפוך


בריונות בעולם הפוך היא בדיוק אותה הבריונות שרבים חווים כאן
שנלמד לכבד
שנלמד לקבל
שנלמד להכיר
ושנרצה ללמוד גם מהשונים מאיתנו
נוכל סוף סוף להפוך את העולם למקום טוב יותר
ומאושר יותר לכל אדם באשר הוא
איש לא יצטרך להסתיר את עצמו
איש לא יצטרך להתבייש במי שהוא
איש לא ישקר
איש איש נעמוד מול החלון ונחייך חיות רחב ומלא נחת
הכל בחוץ נורמלי
הכל בדיוק כמו שהוא צריך להיות
בלי שנשים לב העולם ההפוך יתמזג עם עולמנו
והנה- כבר טוב יותר :)

Learn to accept
Learn to respect
Learn to better understand
Learn from different
Make the world better

אני עדיין אופטימי :)
אשמח אם תוכלו להפיץ את הסרטון שבקטע
בואו יחד נגביר את המודעות לבריונות נגד השונה


במידה ונראה לכם- מוזמנים גם להמליץ על הקטע
נכתב על ידי שונה מהשאר , 29/4/2013 15:44   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, גאווה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AnyNickname ב-2/5/2013 14:36
 



שוב


ואו

כמה זמן לא הייתי כאן

 

הכל השתנה

אפילו עמוד הכתיבה של ישראבלוג.. מה שחשבתי שתמיד ישאר זהה

והנה עכשיו

מרגיש כמו מהדור הקודם ולא מבין על מה ללחוץ כדי להעלות פוסט חדש(עדיין קוראים לזה ככה כן?)

 

אז מה השתנה הפסח הזה מכל הלילות?

איך מצאתי את עצמי נכנס לעומקי הזכרון ומחפש את הסיסמא שרשמתי כאן בפעם אחרונה למעלה משנתיים

אולי המחשבה הילדותית שמישהו עדיין קורא כאן

אולי המחשבה שמישהו מעניין מה עובר עליי בשנתיים האחרונות

 

כתבתי את זה פעם ואכתוב זאת שוב

ברגעים שטוב לי אני לא יכול לכתוב

 

אבל אני מנסה

אני משתדל

לתת לעצמי שוב את העונג הזה של לפתוח את המחשב להתיישב מול הנוף של הבית ולכתוב...

 

מקווה לחזוןר לזה

 

נכתב על ידי שונה מהשאר , 2/4/2013 16:47  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאור... ב-23/4/2013 13:58
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשונה מהשאר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שונה מהשאר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)