לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בתחתD ;


החיים ע"פי נסט D:

Avatarכינוי:  נסטD:

בת: 32

ICQ: 400912577 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

פוסט תמונוווווותתDD =




היווםם יוום שנייי DD =
לאא היתיי בבצפרר,
היתיי בביתת, דברתיי עםם אליינצ''יקק,
ועםם דניי וולדי באיסיי,

ואתמוולל גם בנטוררה.

כי ביום ראשון ~ אתמווווולל DDD =
הינוו באזרייעליי עייםם דניי ו ולדיי 33 >
ואליננק'עעעעעעע שלייPPP ;


היינאא השקסעעע שליייייייייPPPPPPP =


מדדנווו סתםם שטויוות בFOX [[[[[ =


דנייייייייייייייייי33333333333 >>


PPPPPP =


חחחחח * מרליןן מנרוו *
<<< זהה פתחח איוורור,, ויווצא מיששם אווירר,
והחצאיית באממתת עפהה, רקק שבקוושיי רואיםם פהה .

אלייננקעע וולדייייDDD =
* זוג מדהיייים . DD = *

אניי, אלינוווושקעע, וולדיי3333 =


אליננצ'יייייייקקקק! DD =


אני עייםם דנייייייPPP =


אליינצ''יייייקק????? אוהבתת אותךך סולנישקוו מאיוווווPPP =
אתת חברהה מדהיייימהה [[[[ =
-
דנייייייי??? יפשליי חווללעעעעלךךךךך ,. חיימשליי 3 >>
-
ולדיי? י'שקסייי תהננהה עייםם אליינווש.
-

אוהבתת אתת כווווווווווולכםםם DD =
צ'או DDD =

נכתב על ידי נסטD: , 15/6/2009 17:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מאושרת P:


ישלי חברD:
אני אוהבת אותו3 >
אני מאושרת
ישלי חברה טובה, שאני יהיה איתה בפנימיה
אלינהD:
היתי בים, עם טניה נשרפתי :O
אבל לא נורראא העייקרר שהייהה כיףף3 >
טנייוושע  אלינהה?? אוהבת -אותכןן-

(המבין יבין) XDDDD

_____________

 

עריכה:

אלינוושש הוללכתת איתי יוומרישוןן

ליפגווש את חברר שלי, ( שהוא עדיין לא ממש חבר שלי אבל כנראה יהיה)D:

חחחח ולהכירר ילדד חמווד

שמתאיים לה, שקוראיים ללו וולדיי,

והםם דיברוו באיסי3:

 

לא יודעת, צריך להיות שם ממש כיף והכול.

אלינה אני אוהבת אותך!

דדנייי?!?~ יפשללי חיימשליי אניי אוהבתת אותךך יותר מי כולםם!

ואתהה רקק שליי ^ ^

3>

 

שהקנאים ימותו!.

 

_____________

 

 

אני מאושרת.

נכתב על ידי נסטD: , 11/6/2009 12:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנימייההDD : | יודעים מה? זדייייייינוווווו! לאא שמהה יותרר זיייןןןןןןןןןןןןןןן



היה לי כמה ימים פשוט מדהימיםD:
רבתי עים כמה בנות שעיצבנו (ואחר כך יש הקדשה, - שהם ביקשו - )



טיפה על הפנימייה שאני הולכת אליהה3 + >


חיחיחח נתחייל מההפנימייהDDD ;;



קודם כווול,, פניימייהה גדוולהה, ושקסעע כמוו בזואיי 101..
ואאניי הייתיי וראייתיי, שלאא תחשבוו שאניי סתםם בפנטזייהה ,.

לכווו לעזזלללללללל חלאאאאאאאססססס לעצבןןןןן ויודעיים ממהה?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא אכפתתתתת לכוו לדברר עיים מישהוו אחרר, במקווווום אחרר
אולייייי שםםם לפחוות תימצאאוו חיייייםם.



אניי יוותרר לא שמה זייייייייייייייןןןןןן.
תעשוווו מהה שאתםם רוציים
לאא אייכפפת.

ויודעייםם מהה המיליים האחרונוותת שליי לכםם?



חחחחחח
בהייייייייייייי



ותגיבו נאצהה כמהה שתייירצוו הכוווול יממחחקק ,.
באיייסייי וובOOVOO ,
ומסןןן ואיייפווו שאתםם רוווציים

&nbsp;חסממתיי אתת כווווולכםםD:

-

בההייי כווולםם


נכתב על ידי נסטD: , 4/6/2009 18:42  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)