לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life and my mind


אני מספרת על חיי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

נר שביעי של חנוכה..


לא נמאס לכם מהספירה שלי?!- לי לא ממש.. עוד יומיים- יומיים גורליים במיוחד!! אני ממש מתרגשת, אין לי זמן ללימודים וגם אין לי כוח-כל היום אני על הפסנתר, אני ממש רוצה להתקבל.. אלוהים תעזור/תעזרי לי!!

הבטן שלי מקרקרת.. מכירים ת'הרגשה הזו שאתם עולים על במה ואתם בלחץ?!, אתם בטח אומרים לעצמכם :" שיואו איזה טיפשה, בסה"כ 4-5 אנשים שיושבים ומקשיבים.. אבל זה לא סתם ככה- מה לעשות?..

בקרוב אני טסה לארה"ב- [ אם אפשר להגדיר את זה בקרוב- אז, 7-8 חודשים משו ביולי ] לחודש. אני כבר מתחילה לשאול את חברות שלי מהן רוצות הנה הרשימה המעודכנת שבינתיים שאלתי רק מישי אחת:

 

- שוקולד טובלרון

-

-

-

-

-

-

 

מה לעשות- אני אמשיך להוסיף כל פוסט עוד משו.. אבל אנחנו לוקחים ככה 3000$ כי אנחנו רוצים גם לקנדה { מפלי הניאגרה וכ'ו } והטיול לקנדה עולה 1000$..[ פיף.. יקרנים ].

 

 

 

 

שמעתם על מבצע " עופרת יצוקה "?!

כל הקטע בעזה עם הקטיושות והגראדים כאילו לפני שפותחים מבצע צריך לחשוב על שם נורמאלי מזה " עופרת יצוקה " טוב על זה עוד ניסלח להם אבל מה הקטע הזה שמפציצים

בחנוכה?! ועוד ביום שבת וחוץ מזה, איך הם רוצים שהדתיים שגרים בערים הללו יהיו מעודכנים- הם הרי לא משתמשים בחשמל!! ( שכל ).. קבלו שיחה שהייתה לי עם שקד הארט

על נושא זה:

 

16:32) ‎שקדי היפה:

את רואה ערוץ 22 , 10 או 11 ?
(16:32) ‎דנוש בננוש:
כה
(16:33) ‎שקדי היפה:
שינו תשידורים..
(16:33) ‎דנוש בננוש:
מה שינו?
(16:33) ‎דנוש בננוש:
חוץ מזה שהיום יש שבוע סוף..
(16:33) ‎דנוש בננוש:
במקום אתמול
(16:34) ‎דנוש בננוש:
ואתמול היה הישרדות
(16:34) ‎דנוש בננוש:
ראחת?!
ראית
**
(16:34) ‎שקדי היפה:
כה
(16:34) ‎דנוש בננוש:
יופי
(16:34) ‎שקדי היפה:
אבל אני מתכוונת למשהו אחר~~!!
(16:34) ‎דנוש בננוש:
מה?
(16:34) ‎שקדי היפה:
תעבירי לערוץ 22
(16:35) ‎דנוש בננוש:
אוקי
(16:36) ‎דנוש בננוש:
כי יש קטיושות וטילים באשדוד ואשקון
(16:36) ‎שקדי היפה:
קסאמים*
(16:37) ‎דנוש בננוש:
ממש מפציצים אותם
(16:37) ‎שקדי היפה:
אני פוחדת שזה יגיע אלינו
(16:39) ‎דנוש בננוש:
אל תדאגי
(16:39) ‎דנוש בננוש:
זה לא אצלנו
(16:40) ‎דנוש בננוש:
אנחנו מפציצים אותם
(16:40) ‎שקדי היפה:
שיחסלו אותם
(16:40) ‎דנוש בננוש:
מבצע " עופרת יצוקה " פשש.. דפקו שם!
(16:40) ‎שקדי היפה:
חח
(16:41) ‎שקדי היפה:
הם מראים לכל העולם שהם " מסכנים " ו " אומללים " כי להם מותר לפוצץ אותנו,אבל לנו "לא"!
(16:42) ‎דנוש בננוש:
כה
(16:42) ‎דנוש בננוש:
הם מאיימים שהם יחזירו
(16:42) ‎דנוש בננוש:
כלבים!!
(16:43) ‎שקדי היפה:
המפקד של החמאס אמר:"אנחנו נפוצץ בעדה(רחוק)בעדה שדרות" כמו שאמר נסראללה:"אנחנו נפוצץ בעדה(רחוק)בעדה חיפה" במלחמה של הצפונים.
 
 
זה קצת מהשיחה שלנו..
עכשיו שיחה שהיתה לי עם נויה:
היי
(20:53) ‎ילדת האי סי:
היי
(20:53) ‎דנוש בננוש:
שמעת על עופרת יצוקה?
(20:53) ‎ילדת האי סי:
כן
(20:53) ‎דנוש בננוש:
מה יש לך לומר על כך?
חוף מהשם המפגר שהם שמו
(20:53) ‎ילדת האי סי:
שאין לי מושג למה הם עושים את זה
(20:54) ‎דנוש בננוש:
כה.. מה הטמטום שהם עושים את זה ביום שבת ועוד  בחנוכה
ואיך הדתיים אמורים להיות מעודכנים בזה?
הם הרי לא רואים חדשות וטלוויזיה
(20:54) ‎ילדת האי סי:
צודקתתת
(20:54) ‎דנוש בננוש:
וואי איך חופרים על זה בחדשות
(20:55) ‎ילדת האי סי:
כי זה חשוב
(20:55) ‎דנוש בננוש:
כה
אבל כל שנייה חוזרים על אותו דבר
זה מה  שמעצבן בחדשות
(20:55) ‎ילדת האי סי:
דההה
ברור בשביל דברים כאלה יש חדשותת
(20:56) ‎דנוש בננוש:
פחחץץץ חפרנים?.
(20:56) ‎ילדת האי סי:
כן
(20:57) ‎דנוש בננוש:
את יודעת כמה פלסטינים מתו?
(20:57) ‎ילדת האי סי:
בערך הרבה
(20:57) ‎דנוש בננוש:
יותר מ-300
רובם מנהיגים של החמאס..
(20:57) ‎ילדת האי סי:
וואו
יייייייייייש זה טוב
(20:57) ‎דנוש בננוש:
כה
(20:58) ‎דנוש בננוש:
אבל אני מפחדת על גלעד שליט
(20:58) ‎ילדת האי סי:
אין לך מה לפחד הם יכולים להשתמש בו רק לאיום
(20:59) ‎ילדת האי סי:
יכול להיות שהוא כבר מת
(20:59) ‎דנוש בננוש:
כה יש מצב
(20:59) ‎ילדת האי סי:
....
(21:00) ‎ילדת האי סי:
טוב אני הולכת ביוש
 
זהו!!
עד כאן הפולטיקה
 
התמונות:
 
עוד תמונה של אוו מיי גוד!!
 
 
דשים:
ללי
זזי
שקדי
צ'קיטי
שירי
נויה
נויה
 
love את כולם
 
צ'או_צ'ימו
דנה
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
נכתב על ידי just i in the world , 27/12/2008 20:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  just i in the world

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust i in the world אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just i in the world ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)