לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life and my mind


אני מספרת על חיי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

נר שישי של חנוכה..


היי אנשנושים.... היום התחשק לי לכתוב פוסט בצהריים כי ללוצ'קה שלי ביקשה..

היום אני אספר לכם על חברות מהגן.. ממש כשהייתי פיצית.. אני מייה ולהלה מכירות מגיל ממש ממש צעיר!!

אנחנו חברות טובות כבר כמעט 6 שנים!!! [ ואפילו הרבה יותר ]...

אומנם אנחנו רבות הרבה ולפעמים גם מכות.. אבל בסופו של דבר אנחנו תמיד משלימות גם בלי לבקש סליחה ממש חברות טובות..

אנחנו תמיד עוזרות אחת לשנייה ואנחנו ת-מ-י-ד ביחד!!

אנחנו עושות צחוקים ומצלמות סירטונים קורעים בפלאפון [ אולי פעם אני אעלה אחד ]... ורק שתבינו אני לא רק כותבת את הפוסט הזה כי ביקשו ממני..

 

זו מיטלי עם אחותה הקטנה:


וזו ללוצ'קה שלי:

 


 

הן כאלה שוות אוהבת אתכן מאוד!!!!

 


 

פינת הציטוטיישן:

 

" חיים קשים" ( נויה אטלן )..

 

" פיף בריבוע " ( זזי )..

 

" היא התחרפנה סופית " ( דנוצ'קה- כלומר אני )...

 

" יא מונגול " ( נויה רביד )..

 

" או-קיי " ( שוקשוק )..

 

" דבורה'לה הפטפטנית " ( הכינוי לשיראל- אומרים אותו- כולם!! )

 

עד כאן פינת הציטוטיישן...

 

 

 

 

כמו שהבטחתי עוד תמונה חמודה:

הפעם אני שמה כמה תמונות:

 

???? ??? ???????? ?????: ????????, ?????, ????? ??????

 

 

והנה כמה לעיצובים:


- או מיי גוד!!!

 


קלטתם?!- בעיפרון כתוב אני שונאת אותך ואם קורעים את השנאה אז יש לב כלומר אהבה!!

מגניב!!

 

 

ונעבור לפינת הדשי"ם:

- ללי

- מייה

-זזי

- ניקי

- שקדי

- שירי

- שירשירי

- איריסי

- שחפי

- צ'קיטי

- נוי

- נוי

- ולרי

- ויקי

 

בכוונה עשיתי שכולם יגמרו בי'..

אולי אני אכתוב עוד קצת בערב..

 

צאו_צ'ימו...

דנה!

נכתב על ידי just i in the world , 26/12/2008 12:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נר חמישי של חנוכה..


כה.. לא תאמינו שאני סופרת את הנרות אבל אם אני סופרת את הנרות אני גם סופרת את הימים לסיום החופש וגם את הימים עד לקורס!!

אימאלה.. איזה לחץ!!-בינתיים,חרשתי על תוכנית אישית בחשבון,זזי שלי צריכה להביא לי עוד חוברת ואני אסיים לגמרי,את שפה אני אגמור מחר..

היום קמתי ב-9 בבוקר כי היה לי אירובי ב-11 ( כן,כן אני גם הולכת לאירובי בינתיים 2 חוגים בקרוב תגלו שעוד ).. חזרתי עייפה ב-12:30!!

ואז באתי הביתה והספקתי לנשנש סנדויץ' לפני שהלכתי לשיעור פיתוח קול ( עוד חוג )..[ אני חייבת להפסיק עם זה ]... אל תדאגו, אין לי עוד חוגים.. אתם בטח חושבים לעצמכם:" איזה ילדה עסוקה "..

נישמע מסובך-זה באמת קצת מסובך..

 חזרתי ב-15:45 מהשיעור וישבתי על התוכנית אישית.. דרך אגב, נכון הילדה שסיפרתי לכם עליה שלא דיברתי איתה כבר שנתיים.. אז היא ענתה לי וניזכרה בי קצת ועכשיו אנחנו מפטפטות באייסי ( סו פאן )..

 

 

ונעבור בחדות לנושא אחר..

ראיתם אתמול הישרדות?!-אני כה.. לדעתי זה היה ממש משעמם..אותם דמויות בצורה אחרת.. ומה זה השמות האלה?!

 

ירוקים- בארו

כתומים- קניבה

 

כאילו עדיף שהיו משאירים את ג'יבארו וסאבנה.. ויש אנשים שעוד לא שמו את הבנדנות וכבר התחילו לרכל= רכלנים!!

הרשימה המיוחדת של דניאלי- הדמויות הקודמות בצורה שונה:

צילום: דודי חסון

 

אפרת יקוטיאל- עונה 2

 

דן מנו- עונה 1

 

 

צילום: דודי חסון

 

מאיר צרפתי-עונה 2

 

 

משה דן- עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

אנסטסיה מירקין- עונה 2

 

 

מרינה קבישר- עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

איתי האפרתי- עונה 2

 

 

מולי קרצ'ו- עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

דיוה חתמי- עונה 2

 

 

טינה ברקוביץ-עונה 1

צילום: דודי חסון

 

נתן בשבקין- עונה 2

 

 

עומר גלעדי-עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

מירית וקנין- עונה 2

 

 

נעמה קסרי- עונה 1

 

צילום דודי חסון

 

נסרין גנדור -עונה 2

 

 

סיוון שיטרית -עונה 1

 

 

צילום דודי חסון

 

נטלי זצרמן -עונה 2

 

ליה גיל- עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

סיוון כחלון- עונה 2

 

 

שחר רז- עונה 1

 

צילום: דודי חסון

 

איגור טינגר-עונה 2

 

 

נועם טור- עונה 1

 

דומים נכון?! אלא כל מי שדומה בינתיים- אם יהיו עוד אני אשים..

 

 

 

 

גמרנו עם עניין הישרדות..

ועברנו לדשים:

- ללוצ'קה שלי

- זזי

-צ'קיטי

-ויקויק

-שחף [ זו שאמרתי שנפגשנו ]

-שישיר

- שירשיר

- נויה

-נועיה

 

זהו לבינתיים!!

צ'או

 

המשך..

 כמעט סיימתי תוכנית אישית חשבון- כולם- תאכלו ת'לב!!

ואז היה לי משעמם אז דיברתי עם שחפופי באייסי קבלוו את השיחה שלנו:

שחפופה השווה, הערה:
(18:28) ‎דנוש בננוש:
שחפצ'י
(18:28) ‎שחפופה השווה:
מה?
(18:28) ‎דנוש בננוש:
איזה ציוד צריך לכיתה ז'?
(18:29) ‎שחפופה השווה:
האמת מחברות ספרים וזהוא
לא צריך כל מיני שטויות
(18:29) ‎דנוש בננוש:
איזה מחברות..
?
ספירלה?
(18:30) ‎שחפופה השווה:
לא משנה
(18:30) ‎דנוש בננוש:
ספירלה זה הכי סבב
ה
(18:31) ‎דנוש בננוש:
אתם לומדים שברים עשרונים?
(18:31) ‎שחפופה השווה:
אנחנו במינוסים ופלוסים
(18:31) ‎דנוש בננוש:
כאילו 1+1?
(18:32) ‎שחפופה השווה:
-1+5=?
5-*
(18:32) ‎דנוש בננוש:
אהה הבנתי
(18:32) ‎שחפופה השווה:
,
(18:32) ‎דנוש בננוש:
וזה קל?
(18:33) ‎שחפופה השווה:
בארך
אבל אני טובה בחשבון
(18:35) ‎דנוש בננוש:
יופי לך.. חשבון זה המקצוע הכי מעצבן בעולם!!!!!
כמה חפירות
מינוסים פלוסים אחוזים יחס עשרוני פשוט- חפירות!!!!!!
(18:35) ‎שחפופה השווה:
כן..
(18:36) ‎דנוש בננוש:
פחח
יש לך בלוג?
(18:36) ‎שחפופה השווה:
לא
האמת זה הרבה יותר קשה מימה שאת חושבת
(18:37) ‎דנוש בננוש:
למה את מתכוונת?
(18:37) ‎שחפופה השווה:
זה קשה
(18:37) ‎דנוש בננוש:
מה כאילו כל העיצוב וזה?
(18:38) ‎דנוש בננוש:
דרך אגב, רוצות שאני אעצב לאתר שלכן? אני חולה על עיצובים
(18:38) ‎שחפופה השווה:
לא אני מעצבות לבד
והיתקוונתי בחשבון שזה קשה נורא
(18:39) ‎דנוש בננוש:
אהה
פחח
תהיה לך בעייה אם אני אפרסם את השיחה שלנו בבלוגי?
(18:40) ‎שחפופה השווה:
לי
(18:40) ‎דנוש בננוש:
כה..
(18:40) ‎שחפופה השווה:
טוב
(18:40) ‎דנוש בננוש:
זה לא מפרסם פרטים או משו.. רק את השיחה[
סבבה
(18:41) ‎דנוש בננוש:
ויהיה לך בעייה אם אני אשים אותך ברשימה של החברים שלי?
(18:41) ‎שחפופה השווה:
טוב
(18:41) ‎דנוש בננוש:
טופ
 
 
תודה על זה שעזרת לי _ המבין יבין פחח.. הפעם באמת:
 
צ'או_צ'ימו
דנה..
נכתב על ידי just i in the world , 25/12/2008 17:02  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נר רביעי של חנוכה..


היי כולם..

היום היה יום סבבישן... קמתי בבוקר ב-11 ואכלתי..ואז ראיתי t.v כי היה לי משעמם רצח... נתנו לנו מלא ש.ב לחופש.. התחלתי קצת, אבל יש לי עוד ה-מ-ו-ן עבודה!!

אז חברתי ללוצ'קה התקשרה אליי כי לאחיה יש בר מצווה ואמא שלה לא מצליחה לצרוב תמונה אז הלכתי לעזור קצת, הסברתי להם והכל היה קולולויישן..

אחר כך היה לנו מצ'עמם והיא הגיעה אליי והיינו במחשב.. היא סידרה את הבלוג שלה וגם פתחנו show me משותף.. ומצאתי ילדה שלא ראיתי אותה כבר שנתיים!! כתבתי לה הודעה, נקווה שתענה לי אם היא זוכרת אותי.. וגם מצאנו את השואומי של שיפרה מהאח הגדול..קולולישן בריבוע!!

ללוצ'קה שלי הייתה צריכה ללכת- באסה בריבוע!!! ☻☻☻

 

ב-17:00 היה לי שיעור פסנתר עם המורה המדהימה שלי!!

יש לי עוד 4-5 ימים מבחן, מגיעים פרופסורים מירושליים ( והם הפרופסורים הכי טובים בכל הארץ ) לבחון ילדים צעירים ומי שמתקבל נוסע לירושליים לגור לכמה זמן ואנחנו ננגן ב4-8 ידיים!

אני ממש רוצה להתקבל כי אני חושבת שמגיע לי ואני משתפרת וגם כי לא ממש טיילתי בירושליים הייתי באיזו הפגנה מטעם דואר ישראל כי ההורים שלי עובדים שם... אז נסענו בבוקר כי הייתי חולה וגם

כי לא היה לי כוח ללכת לביה"ס וגם כי ממש כיף להפגין ועוד בירושליים שאנחנו נורא רחוקים משם!!

וממש צעקנו שם על המנכ"ל מתחת לבית שלו.. ההא... אילו זיכרונות.. טוב בא לי לסיים כי יש עוד מעט הישרדות 2- איי הפנינה.. הפעם בחרו אנשים שממש דומים לאלה שהיו בעונה הקודמת.. אפילו בהתנהגות- טמטום!!!

החלטתי שבכל פוסט אני אשים איזו תמונה חמודה/לעיצוב.. כי אני גם אוהבת לעצב...

טוב אז התמונה של הפוסט הראשון שמצאתי אותה היום יחד עם ללוצ'קה שלי:

 

אתם בטחח אומרים.. יואאוו איזה חמוד.. אז אתם צודקים כי הוא באמת חמוד..

תמונה זו מוקדשת ללוצ'קה שלי ועכשיו נעבור לדש"ים:

-ללוצ'קה

-זזי

-מייה

- נויה .ר

- נויה .א

- ולריה

- צ'קיטי

- ליזי

- שירשיר .ק

- ויק ויק

 

אלו כל הילדים שדיברתי איתם בנתיים..

בפוסטים הבאים יהיו אחרים!!

צ'או-צ'ימו!!  

נכתב על ידי just i in the world , 24/12/2008 20:38  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  just i in the world

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust i in the world אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just i in the world ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)